کد خبر : 1238725 | 17 اردیبهشت 1394 ساعت 02:18 | 103.1K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: مسی هر روز بیشتر مرا شگفت زده میکند

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، به شدت از پیروزی 3-0 تیمش مقابل بایرن خوشحال بود و به تمجید از لیونل مسی که زننده دو گل در بازی امشب بود پرداخت.

انریکه: مسی هر روز بیشتر مرا شگفت زده میکند
به گزارش "ورزش سه"، سرنوشت صعود یکی از دو تیم به فینال برلین تقریبا امشب مشخص شد و باید بارسلونا را اولین فینالیست جام بدانیم. هرچند که بازی برگشت باید هفته بعد در مونیخ برگزار شود ولی جبران شکست 3-0 برای بایرن، با توجه به آمادگی این روزهای بارسلونا و مسی تقریبا بعید به نظر می رسد.

لوئیس انریکه در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" نتیجه عالی و کاملی کسب کردیم و یک قدم دیگر به فینال نردیک شدیم ولی هنوز صعودمان قطعی نیست. باید در مونیخ یک بازی بسیار مشکل را برگزار کنیم. تردیدی ندارم که بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت و باید آنجا فینالیست شدنمان را قطعی کنیم.
از این نتیجه و بازی بازیکنانم بسیار راضی هستم. مقابل یک تیم بزرگ و قدرتمند، نمایش بی نقصی داشتیم. فرصت های گل ما بسیار بیشتر از بایرن بود. گواردیولا بایرن را با فلسفه خود به زمین فرستاد و در نهایت فکر می کنم خلاقیت های فردی نتیجه نهایی را تعیین کرد."

انریکه در مورد عملکرد لئو مسی در این بازی که دو گل به ثمر رساند گفت:" در مورد مسی چه می توان گفت؟ او هر روز بیشتر از قبل مرا سورپرایز می کند. در هر بازی نقش او غیر قابل انکار است اما ترجیح می دهم از عملکرد تمام بازیکنان و کار گروهی عالیشان تقدیر کنم. امروز دروازه خودمان را بسته نگاه داشتیم. هواداران نیز عالی بودند و از این بازی لذت بردند. از اینکه در این بازی مرا هم تشویق کردند، متشکرم."

سرمربی بارسا در مورد تعلیق هفته های 37 و 38 لالیگا نیز گفت:" باید در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنم تا بتوانم اظهارنظر درستی داشته باشم."

دیدگاه‌ها