کد خبر : 1238745 | 17 اردیبهشت 1394 ساعت 11:09 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

نام و امتیاز استقلال خوزستان در استان می‎ماند

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در صورتی که بانک ملی تمایلی به تیم داری در لیگ برتر فوتبال نداشته باشد، باز هم امتیاز استقلال خوزستان به اسم همین تیم در استان باقی خواهد ماند.

نام و امتیاز استقلال خوزستان در استان می‎ماند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فرامرز کیانی زاده عصر روز (چهارشنبه) در دیدار با اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار کرد: از کسانی که طی این چند وقت گذشته تیم داری کردند، تشکر می کنم. اگر استقلال خوزستان را با نفت مسجدسلیمان مقایسه کنیم می بینیم که استقلال خوزستان شاید یک چهارم مشکلات نفت را هم نداشت و این نشان دهنده مدیریت خوب استقلال خوزستان است.

وی بیان کرد: همان طور که تیم استقلال خوزستان پس از دو سال حضور در لیگ دسته یک کشور به لیگ برتر آمد این نشان می دهد این باشگاه مدیریت و کادر خوبی دارد و ما انتظار لیگ برتری شدن این تیم را داشتیم. وقتی با هیات های ورزشی هدف گذاری را انجام می دهیم به دنبال این هستیم که تیم های خوزستان جزو سه تیم اول لیگ باشند؛ چرا که خوزستان این ظرفیت را دارد و به همین نسبت انتظارمان از شما هم این بود و مردم هم این انتظار را داشتند که استقلال خوزستانی که خوب مدیریت می شود و نیروهای فنی خوب و با تجربه ای جذب کرده است، جایگاه خیلی بهتری داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: من چنین انتظاری را داشتم و شاید ابتدای فصل هم انتظارمان این بود که استقلال خوزستان جزو شش تیم ابتدایی جدول باشد ولی اکنون باید بگوییم ;i دو بازی بیشتر نمانده است؛ پس محکم تر، با تعصب و با غیرت بازی کنید تا جایگاه این تیم در لیگ برتر حفظ شود.

وی خاطر نشان کرد: قطعا برای سال آینده برنامه ریزی بهتری خواهد شد و آقای ویسی و آقای بختیاری (مدیرعامل باشگاه) و سایر دوستان تجزیه و تحلیل لازم را انجام می دهند تا در نهایت ضعف هایی که وجود دارد برای فصل پیش رو برطرف شود.

کیانی زاده بیان کرد: بحثی درباره واگذاری امتیازات تیم های خوزستانی وجود دارد که درباره تیم فولاد نوین هم گفتم که ما حق خروج امتیاز را از استان نمی دهیم و در مورد استقلال خوزستان نیز همین موضوع وجود دارد. مهم برای ما این است که امتیاز در استان خوزستان باقی بماند که می ماند و خیالتان را راحت می کنم که خروج امتیاز از استان اتفاق نخواهد افتاد و حتی اگر روزی برسد که بانک ملی و هر بخش دیگری تیم داری نکند، باز هم امتیاز استقلال خوزستان به اسم همین تیم در استان باقی خواهد ماند، پس خیالتان را در خصوص شایعاتی که وجود دارد راحت می کنم و شما هم محکم بازی کنید.

وی خاطر نشان کرد: بازی آینده تیم با سایپا است و این تیم در جایگاه هفتم قرار دارد و جایگاهش به صورتی است که شاید برای این تیم خیلی مهم نباشد که ببازد. پس اگر با یک روحیه قوی و با تعصب بازی کنید، من فکر می کنم به احتمال بسیار می توانیم سایپا را در خانه خودش شکست دهیم. توقع و انتظار تمام خوزستانی ها از شما این است که بازی را ببرید، چرا که شما چیزی کم ندارید. امیدواریم این بازی را ببریم تا اما و اگری برای بازی با پیکان باقی نماند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: امیدوارم بازی با پیکان را نیز با برد پشت سر بگذاریم تا امسال جایگاه آبرومندانه ای داشته باشیم و قطعا برای سال آینده نیز اوضاع بهتر خواهد شد. اگرچه برخی از بازیکنان تیم از این استان نیستند ولی با توجه به اینکه آن ها پیراهن این تیم را بر تن دارند، باید تعصب باشگاه و استقلال خوزستان را داشته باشند و انتظار ما این است که مردم استان را از نگرانی که وجود دارد، خارج و آن ها را خوشحال کنید.

دیدگاه‌ها