کد خبر : 1238755 | 17 اردیبهشت 1394 ساعت 12:29 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی: نظری درباره تمدید قرارداد کی‌روش ندارم

وزیر ورزش و جوانان گفت: بعید می‌دانم طرح دو فوریتی مجلس برای جلوگیری از مزایده فروش باشگاه استقلال و پرسپولیس رای بیاورد.

گودرزی: نظری درباره تمدید قرارداد کی‌روش ندارم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس،  محمود گودرزی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باشگاه‌ها سنگ بنای ورزش کشور هستند اما باشگاه‌های خصوصی همکار دولت محسوب می‌شوند، اظهار کرد: دولت به خصوصی‌سازی باشگاه‌ها توجه خاصی دارد و امیدواریم که هر چه سریع‌تر خصوصی‌سازی باشگاه‌ها انجام شود چون در این صورت دولت بهتر می‌تواند ورزش را بهبود و گسترش دهد.

وی با اشاره به اینکه بعید می‌دانم طرح دو فوریتی مجلس برای جلوگیری از مزایده فروش باشگاه استقلال و پرسپولیس رای بیاورد، گفت: در حال حاضر ما تجربه اول خود را در واگذاری دو باشگاه بزرگ کشور به بخش خصوصی داریم و امیدوارم در مزایده چهارم این دو باشگاه به فروش برسند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه رهاسازی باشگاه استقلال و پرسپولیس کار آسانی نیست، تصریح کرد: باید برای خصوصی‌سازی این دو باشگاه مشتری وجود داشته باشد تا بخش خصوصی و دولت بتواند سایر باشگاه‌ها را نیز واگذار کند.

گودرزی با اشاره به اینکه هم‌اکنون برای برخی از باشگاه‌های دولتی جدا شدن و قطع حمایت‌های دولتی دشوار است، گفت: باید توجه داشت که برای خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی تا شرایط لازم وجود نداشته باشد، این امر محقق نمی‌شود.

وی در ارتباط با تمدید قرارداد کی‌روش گفت: وضعیت سرمربی تیم فوتبال را فدراسیون فوتبال مشخص می‌کند و ما نظری نمی‌دهیم و در حقیقت این فدراسیون است که برای ماندن و یا رفتن وی تصمیم می‌گیرد.

گودرزی یادآور شد: 20 درصد از 25 هزار باشگاه ورزشی کشور غیرقانونی فعالیت می‌کنند که ما در وزارت ورزش تلاش می‌کنیم، جلوی فعالیت این باشگاه‌ها را بگیریم.

دیدگاه‌ها