کد خبر : 1238763 | 17 اردیبهشت 1394 ساعت 12:51 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

کفاشیان:

درباره کی‌روش تا شنبه نمی توانم نظری بدهم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش قطعا صحبت‌های وزیر ورزش را شنیده است و من در مورد ادامه همکاری وی تا جلسه شنبه نمی‌توانم نظری دهم.

درباره کی‌روش تا شنبه نمی توانم نظری بدهم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علی کفاشیان ظهر امروز در حاشیه برگزاری جلسه هیئت رؤسای فوتبال استان‌های کشور در جمع خبرنگاران در ارتباط با سخنان روز گذشته وزیر ورزش و جوانان در مورد کی‌روش اظهار کرد: در دو سه هفته گذشته با نماینده وزیر و کی‌روش جلسه داشتیم و کارها داشت روال عادی خود را طی می‌کرد تا کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشور به کار خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه تا فردا شب برای جلسه هیئت روسای فوتبال مشهد هستیم و روز شنبه جلسه‌ای را برای ادامه همکاری با کی‌روش داریم، گفت: کی‌روش قطعا صحبت‌های وزیر ورزش را شنیده است و من در مورد ادامه همکاری وی تا جلسه شنبه نمی‌توانم نظری دهم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه سه جلسه هیئت روسای فوتبال استان‌ها در سال 94 برگزار می‌شود، تصریح کرد: حمایت از تیم ملی فوتبال ساحلی در جام پرتغال و صعود تیم امید به المپیک را در برنامه‌های خود داریم.

کفاشیان با بیان اینکه بحث حمایت از تیم ملی پایه را در برنامه داریم، تاکید کرد: وزارت ورزش در موضوع فوتبال باید بیشتر به ما کمک کند چون این موضوع خواسته مردم بوده است.

از حاشیه‌های مراسم صبح امروز جلسه هیئت روسای فوتبال استان‌ها می‌توان به یک دقیقه سکوت به خاطر سانحه هوایی و کشته شدن دو خبرنگار و تقدیر از زحمات آقایان آیت‌اللهی محمدنبی، کامرانی‌فر و خانم شجاعی اشاره کرد.

همچنین رئیس سازمان لیگ نیز در این جلسه اعلام کرد که کامرانی‌فر داور بین‌المللی در بازی دربی پایتخت در حضور تماشاگران مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

کفاشیان نیز از مالک باشگاه سیاه‌جامگان تقدیر کرد.

دیدگاه‌ها