کد خبر : 1238764 | 17 اردیبهشت 1394 ساعت 12:53 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی: انگیزه‌مان چند برابر شده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان انگیزه ما را برای چند بازی باقی مانده و بقا در لیگ برتر چند برابر کرده است.

ویسی: انگیزه‌مان چند برابر شده است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان، اظهار کرد: شرایط ما به صورتی است که واقعا راضی کننده نیست که حساسیت این موضوع را مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان متوجه شده و به همین دلیل امروز اینجا آمدند و امیدوارم مایه خیر باشند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: امیدوارم به آن استراتژی که برای باشگاه و استان تعریف کرده‌ایم، دست یابیم و به اهدافمان برسیم و سه امتیاز بازی با سایپا را بگیریم تا همه استان را خوشحال کنیم.

وی گفت: حضور کیانی زاده در این جا واقعا من را خوشحال و انگیزه ما را چند برابر کرد. در گذشته نیز استاندار خوزستان و نماینده شهرمان به دیدار ما آمده بودند و امروز هم ما در خدمت آقای کیانی زاده هستیم. هر چند دوست داشتیم زودتر از این ها در خدمت او باشیم تا در چنین روزی با خوشحالی از او استقبال کنیم ولی همین که امروز هم شاهد حضور او در اینجا هستیم، باعث خوشحالی ماست و امیدوارم صحبت های او باعث ارتقا جایگاه ما شود.

دیدگاه‌ها