کد خبر : 1238836 | 17 اردیبهشت 1394 ساعت 19:49 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین پرسپولیس

تمرین امروز (پنجشنبه) پرسپولیس در حالی برگزار شد که برانکو به خاطر توفان شدید شاگردانش را به سالن وزنه برد.

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، بازیکنان پرسپولیس ساعت 17:30 در مجموعه ورزشی درفشی‌فر حاضر شدند و پس از 45 دقیقه کار با وزنه با حضور در زمین به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. این در حالی بود که برانکو ایوانکوویچ برای بازیکنان اصلی تیمش تمرینات بسیار سبکی را در نظر گرفت.

* بعد از بازی پرسپولیس و بنیادکار به بازیکنان اعلام شده بود تمرین ساعت 18:30 آغاز خواهد شد اما سرخپوشان برحسب عادت و مطابق روزهای گذشته ساعت 17:30 در مجموعه حاضر بودند.

* ایوانکوویچ قصد داشت تمرین را ساعت 17:45 در زمین آغاز کند اما طوفان شدید باعث شد او تصمیم بگیرد شاگردانش را به سالن بدنسازی برده و از آنها بخواهد به مدت 45 دقیقه وزنه بزنند.

* محسن بنگر بعد از باز کردن گچ پایش زیر نیز فیزیوتراپ تیم فقط دور زمین پیاده‌روی کرد.

* بازیکنان به تمرین تاکتیکی که ساعت 18:30 آغاز شد به دو گروه تقسیم شدند یک گروه نفرات اصلی بودند که به تنیس فوتبال پرداختند و نفرات ذخیره زیر نظر خود برانکو و کریم باقری پس از 30 دقیقه کار بدنی به مرور کارهای تاکتیکی و بازی درون تیمی پرداختند.

* برانکو بسیار با انگیزه و شاداب در تمرین حاضر شده بودو سعی می‌کرد با صحبت‌هایش با بازیکنان و مخصوصا نفرات ذخیره به آنها انگیزه دهد.

* ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در طول تمرین بارها با سوشا مکانی به صحبت پرداخت و در خصوص نحوه جای‌گیری و دفع توپ با او صحبت می‌کرد.

* پانادیچ دستیار اول برانکو پس از پایان تمرین نفرات اصلی در جمع بازیکنان ذخیره حاضر شد و در کنار آنها فوتبال بازی کرد.

* با تصمیم کادر فنی پرسپولیس نفرات اصلی تیم که در مقابل بنیادکار در ترکیب اصلی قرار داشتند فردا را استراحت خواهند کرد اما نفرات دیگر ساعت 17:30 در مجموعه ورزشی حاضر خواهند شد.

دیدگاه‌ها