کد خبر : 1238960 | 18 اردیبهشت 1394 ساعت 16:47 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

راه آهن در لیگ بماند نفت سهمیه‌اش را می‌خرد!

زنجانی حقوق راه‌آهنی ها را می‌دهد؟

تیم راه آهن در شرایطی قرار دارد که نزدیک‌ترین گزینه برای سقوط به لیگ آزادگان در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر محسوب می‌شود.

زنجانی حقوق راه‌آهنی ها را می‌دهد؟
به گزارش "ورزش سه"، راه‌آهنی‌ها که شانس کمی برای بقا در لیگ برتر دارند برای بالا بردن انگیزه بازیکنانشان قرارشده نیمی از قرارداد بازیکنان را  پرداخت کنند. این در حالی است که بعد از زندانی شدن مالک این باشگاه و برکناری حمید استیلی این تیم از مشکلات مالی فراوان رنج می‌برد.

در این بین شنیده می‌شود بابک زنجانی که این روزها در زندان به سر می‌برد از منابع دیگر مالی‌اش مبلغی را در اختیار این باشگاه قرار داده است. در صورت سقوط این باشگاه به لیگ آزادگان مبلغ این باشگاه به شدت کاهش خواهد یافت و مسوولان این تیم به دنبال این هستند از این اتفاق جلوگیری کنند. در این بین حتی شنیده می‌شود قرار شده در صورت بقای راه‌آهن در لیگ برتر، امتیاز این تیم به عنوان بخشی از بدهی زنجانی به شرکت نفت، به آبادان (باشگاه نفت) منتقل شود. در صورت سقوط راه آهن قیمت امتیاز این باشگاه تهرانی از بالای 10 میلیارد به سطح یک میلیارد کاهش خواهد یافت و بنابراین حفظ این سرمایه برای کارکنان راه آهن و البته مالک آن اهمیت ویژه ای دارد. بنا بر شنیده ها عملیات مالی در این باشگاه هنوز نیازمند تایید بابک زنجانی است.

رحیمی، سرپرست این باشگاه دوست ندارد درباره اتفاقات اخیر باشگاهش و حواشی به وجود آمده صحبتی کند و در پاسخ به تمام سوالات خبرنگار "ورزش سه" با جمله "نمی توانم صحبتی کنم و فقط جهت احترام به مخاطب گوشی را جواب دادم" مقاومت می کند.

منوچهری، سرپرست تیم راه‌آهن نیز همچنون رحیمی از اتفاقات اخیر باشگاه اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و می گوید بنده در جریان منبع تامین این پاداش نیستم و فقط می دانم جناب رحیمی طی روزهای گذشته تلاش زیادی برای این مساله داشته و بازیکنان نیز از روحیه خوبی برخوردار هستند.

دیدگاه‌ها