کد خبر : 1238971 | 18 اردیبهشت 1394 ساعت 17:32 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

عابدینی:

هیچ‌کس از نایب رئیسی کفاشیان خوشحال نشد

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس ادعا می‌ کند که وزیر ورزش دوست ندارد حسین هدایتی مالک پرسپولیس شود.

هیچ‌کس از نایب رئیسی کفاشیان خوشحال نشد
به گزارش "ورزش سه"، امیر عابدینی در مورد دلیل انصراف حسین هدایتی از خرید باشگاه پرسپولیس می‌ گوید: هدایتی انصراف داد چون احساس می‌ کرد بعضی ها دوست نداشتند که او مالک پرسپولیس شود. طبیعی است که وقتی کسی می‌ خواهد پول خرج کند، برایش مهم است که چه رفتاری با او می‌ شود.

او در پاسخ به این سوال که مگر خودش نمی‌گفت که پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی کسی است که می‌ خواهد دو باشگاه را واگذار کند، گفت: هنوز هم سر حرفم هستم آقای پوری حسینی دوست دارد که مزایده کاملا سالم برگزار شود. اما عده ای نمی‌ گذارند که ایشان کارهایش را درست انجام دهد. متاسفانه در هیات واگذاری یک نفر است که نمی‌ گذارد این اتفاق بیافتد. وزیر ورزش دوست ندارد که هدایتی پرسپولیس را بخرد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا وزیر ورزش باید چنین نیتی داشته باشد هم گفت: برای اینکه در این چند سال که وزارت ورزش مسوولیت اداره پرسپولیس را در اختیار داشت، به جز دوره قطبی هیچ وقت پرسپولیس نتایج خوبی نگرفت. ضمن اینکه رفتاری که الان از بازیکنان می‌بینید در هیچ دوره ای اتفاق نیفتاده بود. حالا اگر هدایتی بیاید ضعف آقایان عیان می‌ شود.

او در حالی این صحبت را می‌ کند که عده ای می‌ گویند به خاطر عملکرد ضعیف هدایتی و مشکلات مالی وی در تیم هایی که فعالیت کرده وزارت ورزش تمایلی به آمدن او ندارد. عابدینی در واکنش به این مساله هم می‌ گوید: آقای هدایتی 12 سال است در فوتبال حضور دارد و بالاخره همه کمابیش با سبک کاری او آشنا هستند. ایشان که حالا برای خرید پرسپولیس پیشقدم شده اند، همه ملاحظات مالی را لحاظ کرده اند و این بار آدم های قویی هم به عنوان مشاور کنار ایشان حضور دارند تا برخی مسائل قبلی تکرار نشود.
بحث ما با عابدینی به موضوع کی‌روش می‌ رسد او درباره حرف های وزیر ورزش می‌ گوید: آقای کفاشیان برای آنکه در پست خودش بماند همه کار می‌ کند، به خاطر همین هست که وقتی او نایب رئیس آسیا شد کسی چندان اهمیتی نداد و خوشحال نشد. اینکه وزیر ورزش در حیطه ای که به ایشان ارتباطی ندارد، حضور پیدا می‌ کند و حرف می‌ زند هم از همین ضعف آقای کفاشیان است.

دیدگاه‌ها