کد خبر : 1238993 | 18 اردیبهشت 1394 ساعت 19:12 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین پرسپولیس

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که پایش را به تازگی از گچ باز کرده است امروز پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت تا خیال سرمربی این تیم از این بازیکن راحت شود.

به گزارش "ورزش سه" از فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز برگزار شد که بازیکنان اصلی این تیم که مقابل بنیادکار بازی کرده بودند با اجازه کادر فنی پرسپولیس در تمرین شرکت نداشتند و تنها بازیکنان ذخیره امروز در درفشی‌فر حاضر شدند و تمریناتشان را انجام دادند.

* برانکو امروز از ساعت 16 در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و برنامه‌های تمرینی امروز سرخ‌پوشان را با دستیارانش مرور کرد.

* یکی از هواداران تیم پرسپولیس امروز با خود پیراهنی به درفشی‌فر آورده بود و از بازیکنان می‌خواست که روی این پیراهن را امضا کنند.

* یک هوادار نابینا امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد تا تمرین سرخ‌پوشان را تماشا کند.

* حمیدرضا علی عسگری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس امروز در درفشی‌فر حاضر شد و به کلینیک رفت تا به مصدومیتش رسیدگی کند.

* محمد نوری و مایکل اومانیا دو بازیکن تیم پرسپولیس امروز با وجود اینکه تمرین نداشتند اما در درفشی‌فر حاضر شدند اومانیا به سالن وزنه رفت تا وزنه بزند اما محمد نوری با لباس شخصی و همراه دو فرزندش به ورزشگاه آمد.

* فرزندان چند بازیکن پرسپولیس که به درفشی‌فر آمده بودند در گوشه‌ای از زمین با توپ مشغول بازی شدند.

* حدود 30 هوادار امروز به ورزشگاه درفشی‌فر آمدند و تمرین پرسپولیسی‌ها را از نزدیک تماشا کردند.

* بازیکنان در ابتدا زیرنظر مربیانشان بدن‌های خود را گرم کردند سپس به آقا وسط پرداختند تا آماده تمرین شوند و بعد از آن انجام تمرین حفظ توپ بخش دیگر عملکرد امروز سرخ‌پوشان بود.

* امروز مربیان پرسپولیس تمرین جدیدی برای بازیکنان در نظر گرفته بودند به این صورت که پس از عبور از موانع بایستی به دروازه‌های کوچک شوت می‌زدند که این بخش از تمرین زیرنظر مربیان با شادابی خاصی برگزار شد.

* قسمت بعدی تمرین امروز سرخ‌پوشان عبور از مدافع مستقیم بود در این تمرین سرخ‌پوشان ابتدا باید بازیکن مستقیم خود را دریبل می‌زدند و سپس با زدن شوت دروازه دروازه‌بانان را مورد تهدید قرار می‌دادند.

* محسن بنگر امروز پا به پای سایر بازیکنان به صورت جدی تمرین کرد اما بعید به نظر می‌رسد این بازیکن که به تازگی گچ پایش را باز کرده در دیدار روز یکشنبه پرسپولیس مقابل گسترش فولاد به میدان برود چرا که برانکو قصد دارد بنگر را برای دیدار دربی به صورت آماده در اختیار داشته باشد.

* در قسمتی از تمرین محسن بنگر و هادی نوروزی با یکدیگر برخورد کردند که این موضوع باعث مصدومیت جزئی نوروزی شد اما مصدومیت این بازیکن جدی نبود و نوروزی در ادامه تمرین با بازیکنان به تمرین پرداخت.

* تمرین گلزنی در زمین کوچک و با حمله چند مهاجم به مدافعان پیگیری شد.

* آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس فردا صبح برگزار می‌شود و سپس سرخ‌پوشان عصر فردا برای بازی مقابل گسترش فولاد راهی تبریز خواهند شد.

دیدگاه‌ها