کد خبر : 1239126 | 19 اردیبهشت 1394 ساعت 12:55 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

نبود بازیکنان کلیدی پرسپولیس تاثیرگذار نیست

پیمنتا: فردا ماندن‌مان را قطعی می‌کنیم

گسترش فولاد که کمی خیالش از ماندن در لیگ راحت شده در پی کسب سه امتیاز مقابل پرسپولیس است تا ماندنش را قطعی کند.

پیمنتا: فردا ماندن‌مان را قطعی می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو پیمنتا می‌ گوید کم کم به اهدافی که مدنظر دارند نزدیک شده اند.

بازی با پرسپولیس ارزش زیادی برایمان دارد

در بازی هایی که در هفته های اخیر انجام دادیم به اهدافی که مدنظرمان داریم، نزدیک شدیم و اگر در بازی با پرسپولیس امتیاز بگیریم، خیالمان راحت می‌ شود. ما باید به جایگاهمان در جدول بهبود ببخشیم، این 2 بازی آخر برایمان حکم فینال را دارد. اهمیت بازی با پرسپولیس در حال حاضر بیشتر است، ما اگر در این دیدار پیروز شویم با آرامش خاطر بیشتری به مصاف راه‌آهن می‌رویم.

پرسپولیس تحت هر شرایطی ویژگی های خاص خود را حفظ می‌ کند

درست است که الان پرسپولیس شرایط مناسبی ندارد و این تیم نوسان زیادی داشته اما پرسپولیس تحت هر شرایطی پرسپولیس است چون تیم های بزرگ همیشه آن شخصیت خود را حفظ می‌ کنند و ویژگی هایی که باید داشته باشند را دارند، ما اصلا به این قضیه فکر نمی‌ کنیم که شرایط پرسپولیس خوب است یا نیست. ما نیم فصل دوم را که استارت زدیم سعی کردیم روز به روز بهتر باشیم و الان که سمت آخر فصل می‌ رویم، تمام تلاشمان را می‌ کنیم که ماندنمان در لیگ را قطعی کنیم.

چه کسی بدش می‌ آید گل بزند

وظیفه من این است که پاس گل بدهم زیرا پستم هافبک است نه مهاجم و من وظیفه دارم که کارهایی که سرمربی به من محول کرده را انجام بدهم و آن وظایف می‌ تواند متفاوت باشد، اما در کل شرایطم مطلوب است. هر بازیکنی دوست دارد گل بزند، من هم دوست دارم گل بزنم و تیمم موفق باشد. گل زدن یا پاس گل دادن لذتبخش است، من هم چون اکثرا پشت ضربات ایستگاهی می‌ ایستم می‌ توانم بیشتر پاس گل بدهم همانطور که در بازی با ملوان 3 پاس گل دادم اما ممکن است مسائل دیگری در اولویت باشد، وگرنه همه دوست دارند گل بزنند. در ضمن در نیم فصل دوم تیم ها خیلی بسته کار می‌ کنند و چون از یکدیگر شناخت کافی دارند کمتر ریسک می‌ کنند.

بازی با راه‌آهن هم مثل بازی با پرسپولیس مهم است

بازی با راه‌آهن هم مثل بازی با پرسپولیس مهم است. ما باید پرسپولیس را ببریم تا خیالمان برای بازی بعدی راحت شود ما باید به این دو بازی به چشم فینال نگاه کنیم و نیم فصل دوم را خوب به پایان بریم.

همیشه جلوی پرسپولیس خوب بودم

من مقابل پرسپولیس دو بار زمانی که در صنعت نفت بودم بازی کردم، سه بار هم در زمانی که در تراکتور بودم و در این 5 بازی بهترین بازی هایم را به نمایش گذاشتم. امیدوارم این بازی هم خوب باشم.

روی کار خودمان تمرکز داریم

ما کاری به این قضیه نداریم که پرسپولیس به دو، سه بازیکن کلیدی اش استراحت داده، ما فقط روی کار خودمان تمرکز داریم و هیچ چیز در روند ما تاثیری ندارد. در تیم های بزرگ مثل پرسپولیس اختلاف بین بازیکنان زیاد نیست و همه در یک رنج قرار دارند و قالب یک تیم بسیار بزرگ بازی می‌ کنند. البته گسترش هم تیم بزرگی است و از لحاظ فوتبالی ما بسیار خوب کار می‌ کنیم. بازی با پرسپولیس هم مثل همه بازی های دیگر 90 دقیقه است و یکسری اتفاقات در آن می‌ افتد. ممکن است فردا یک تیم دچار بدشانسی یا خوش شانسی شود اما ما نگران این مساله نیستیم.

دیدگاه‌ها