کد خبر : 1239659 | 21 اردیبهشت 1394 ساعت 14:24 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

تادو: امیدوارم‌ در دربی بازی‌ کنم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که بتواند در دربی تهران برای این تیم به میدان برود.

تادو: امیدوارم‌ در دربی بازی‌ کنم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ژوزه تادو در مورد شکست پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: ما بازی خوبی را مقابل حریف به نمایش گذاشتیم اما گسترش فولاد تبریز توانست از امتیاز میزبانی‌اش استفاده کند و برنده بازی شود.

وی در خصوص اولین گلش که برای پرسپولیس در این بازی به ثمر رساند خاطرنشان کرد: از اینکه بالاخره توانستم برای پرسپولیس گل بزنم خوشحالم، البته خودم انتظار داشتم که زودتر از این‌ها برای پرسپولیس گلزنی کنم اما بنا به دلایلی نشد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا با این شرایط می‌خواهد فصل بعد هم در این تیم بماند، عنوان کرد: مسلماً دوست دارم فصل بعد هم در پرسپولیس ماندنی شوم و به تیم برای موفقیت‌های بعدی کمک کنم.

تادو درباره دربی تهران که قرار است آخر هفته برگزار شود هم گفت: من زمانی که در سائوپائولو بودم دربی‌های زیادی را تجربه کرده‌ام، البته در مورد دربی تهران در چند وقت گذشته چیزهای زیادی شنیده‌ام و امیدوارم که در این بازی بزرگ که صد هزار هوادار را به ورزشگاه می‌کشاند شانس بازی کردن داشته باشم.

وی در مورد شرایط مالی‌اش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هفته گذشته از طرف باشگاه مقداری از حقوق هفتگی به حساب من واریز شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

دیدگاه‌ها