کد خبر : 1239801 | 22 اردیبهشت 1394 ساعت 09:09 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

فتح الله زاده آکادمی را به او داد و بهترین آدم دنیا شد

رجبی: آقای پیشکسوت از قلعه‌نویی کینه دارد

عضو کادر فنی استقلال انتقادها علیه قلعه نویی را سلامت نمی داند.

رجبی: آقای پیشکسوت از قلعه‌نویی کینه دارد
به گزارش "ورزش سه"، رضا رجبی درباره بازی اخیر تیم استقلال گفت: بهرحال هر بازی شرایط خودش را دارد، بازی برابر تراکتورسازی هم همینطور است، من معتقدم اتفاقا این یکی از بهترین بازی های تیم استقلال بود، اما بالاخره فوتبال است و هزار و یک اتفاق که در آن می افتد، در حال حاضر این مهم است که این بازی هم به تاریخ پیوسته است و ما باید به فکر بازی دربی باشیم.

وی در رابطه با دربی ادامه داد: من همیشه می گویم که دربی، بازی مردم است، شاید بازی های دیگر برای قهرمانی و کسب سهمیه و رتبه آوردن در جدول باشد اما بازی دربی مهمترین بازی مردم و طرفداران است که هیچ ربطی هم به جایگاه تیم ها ندارد، با تمریناتی که انجام می دهیم انشالله خودمان را آماده می کنیم تا یک بازی خوب را در دربی به هواداران هدیه دهیم.

رجبی در رابطه با صحبت های یکی از پیشکسوتان استقلال علیه قلعه نویی گفت: من اصلا نمی خواستم در این مورد صحبت کنم اما گویا این آقا نمی خواهد دست از این حرف ها بردارد، کسی باید از این صحبت ها کند که کارنامه فنی داشته باشد تا حرف هایش مقبول مردم باشد نه ایشان که هیچ نکته مهمی در کارنامه کاری خود ندارد و دائم هم اظهارنظر می کند. شما بروید نتایج تیم های پایه ای زمانی که دست ایشان بود را ببینید، اگر در تیم دیگری حضور داشت، ببینید، بعد متوجه می شوید که هیچ بار فنی ندارد و همیشه هم از تیم انتقاد می کند.

او در این رابطه ادامه داد: ایشان اظهر می کند دلش برای تیم می سوزد، چه کسی باورش می شود که این حرف ها از سر دلسوزی باشد، وقتی تیم اول است می آید می گوید این تیم پنجم می شود از سر دلسوزی است؟ این چه فرهنگی است که بعضی ها می آیند و آدم های موفق را پایین می کشند به جای اینکه خودشان را بالا بکشند؟ چرا می گویند امیر قلعه نویی تمام شده است؟ او هنوز هم پرافتخارترین مربی لیگ برتراست، این انصاف و دلسوزی است که به پرافتخارترین مربی لیگ می گویند تمام شده؟ نه خیر، این حرف ها فقط از روی کینه است، یک روز فتح اله زاده می شود بهترین آدم دنیا، چون آکادمی استقلال را به ایشان سپرد، اما تا آکادمی را از ایشان گرفت ناگهان شد کسی که اصلا مدیر نیست و باید در رستوران این آقا کار کند و از این حرفها.

رجبی در ادامه گفت: ایشان کسی است که دم از اخلاق می زند، من فقط به ایشان می گویم نگذارد که مطالبی بگویم که مردم ایشان را بهتر بشناسند، کسی که دم از اخلاق می زند یاد دادگاه و التماس و گریه خود برای بخشش بیفتد. خواهش می کنم یادش بیاید که اول انقلاب دست به چه کاری زد که آبروی هرچه استقلالی بود را برد، بله این ایشان و دوستانی از این دست، خودشان پر از مشکل بودند، حالا نیایند خودشان را مبرا نشان دهند، من هم در زندگی خطا کرده ام اما اگر کسی به من محبت می کند، سعی می کنم هیچوقت او را از این کارش پشیمان نکنم. بنده خدا آقای دادکان یکبار آمد و ایشان را کرد سرپرست تیم جوانان و رفتند اردو، باورتان می شد که آنجا گم شدند و تیم را تنها گذاشتند؟

وی در پایان گفت: بعضی ها کمی با منطق تر هستند و می دانند چگونه صحبت کنند و بعضی ها بی منطق تر هستند و هرحرفی به زبان شان بیاید می گویند، اصلا یکسری از آدم ها بدنامی را از گم نامی بهتر می دانند، این ها تماما از کمبودهای درون می آید، به طور مثال شما علی پروین را ببینید، تاحالا شده این همه اتفاق برای این تیم افتاده، ایشان بیاید یک کلمه در مورد پرسپولیسی ها حرف بزنند؟ هرکسی هرچیزی گفته، ایشان در جواب گفته اشکالی ندارد از شاگردان من است، یا حتی همین امیر قلعه نویی، بعد از همین بازی با تراکتورسازی، اولین کاری که تبریک به تیم حریف بود، بهرحال امیدوارم ایشان دست از این صحبت ها بردارد.

دیدگاه‌ها