کد خبر : 1240252 | 24 اردیبهشت 1394 ساعت 12:13 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

نمی دانم صلاح استقلال در رفتن امیر است یا نه

مظلومی: دربی 80 ورزشگاه را پر نمی کند

سرمربی سابق استقلال امیدوار است استقلال برنده دربی 80 باشد.

مظلومی: دربی 80 ورزشگاه را پر نمی کند
پرویز مظلومی به "ورزش سه" گفت که هرگز این بازی بی هیجان نمی‌شود و بازی دربی ارزشش بیش از سه امتیاز است.

نمی‌توان این بازی را دست کم گرفت
اصلا فکر نکنید چون استقلال و پرسپولیس الان شرایط خوبی ندارند، بازی جذاب نمی‌ شود. من شک ندارم این بازی گل خواهد داشت و امیدوارم برنده اش استقلال باشد.

این بازی بیش از 3 امتیاز دارد
این بازی برای هواداران یک بازی عادی نیست، چقدر حرف های کلیشه ای بزنیم و بگوییم این بازی مثل همه بازی ها سه امتیاز دارد و حساسیتی ندارد. از نظر من اصلا اینطوری نیست. این بازی خیلی بیش از سه امتیاز ارزش دارد چون هواداران آن می‌ توانند حداقل یک نیم فصل برای هواداران حریف کری بخوانند. مطمئنا هر دو تیم تلاش می‌ کنند بهترین عملکردشان را داشته باشند.

تعداد تماشاگران کمتر از بازی قبلی می‌ شود
تردید نکنید دربی 80 تماشاگران کمتری نسبت به بازی قبلی دارد چون دو تیم نتایج خوبی نگرفته اند و حساسیت جدول کمتر از بازی های قبلی است. به همین دلیل من شک ندارم استقبال کمتر از بازی های قبلی می‌ شود. هر چند که من مطمئنم بازی همچنان حساسیت بسیار ویژه ای دارد.

بهترین و بدترین خاطره
بهترین خاطره من گلی بود که در سال 62 به پرسپولیس زدم. نه به خاطر اینکه خودم گل زدم. بلکه به این خاطر که تماشاگران حتی دور زمین نشسته بودند ولی خون از دماغ کسی نیامد. البته 4 برد پشت سر هم لذت خاص خودش را داشت. بدترین خاطره من هم دربی ای بود که ما 3 ـ 2 باختیم چون من واقعا خیلی ناراحت شدم.

من نمی‌ توانم بگویم قلعه‌نویی برود یا بماند
من نمی‌ توانم بگویم که امیر قلعه‌نویی برود یا بماند، دلیلش هم این است که مشکلات درون تیم را نمی‌ داند. هیات مدیره باید بنشیند و تصمیم بگیرد که آیا به صلاح استقلال است او برود یا بماند. امیدوارم اتفاقی بیفتد که به صلاح استقلال باشد.

دیدگاه‌ها