کد خبر : 1240714 | 26 اردیبهشت 1394 ساعت 09:49 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لیورپول-کریستال پالاس

دو تیم لیورپول و کریستال پالاس، امروز در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی لیورپول-کریستال پالاس
به گزارش "ورزش سه"، استیون جرارد پس از 18 سال حضور در تیم اصلی لیورپول، امروز آخرین حضورش در ورزشگاه آنفیلد را تجربه خواهد کرد و هواداران لیورپول، آماده خداحافظی با کاپیتان محبوبشان هستند.

لیورپول

شاگردان برندن راجرز در حال حاضر در رده ی پنجم جدول قرار دارند و امید کمی نسبه به کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارند. برای اینکه آنها بتوانند سهمیه بگیرند، منچستریونایتد نباید در دو بازی پیش رویش موفق به کسب پیروزی شود ولیورپول با پیروزی در هر دو بازی، بتواند به رده ی چهارم صعود کند و سهمیه فصل بعد را دریافت کند. اما اتفاقی مهم‌تر از لیگ برتر و ...، امروز در آنفیلد رخ خواهد داد و آن، خداحافظی استیون جرارد با هواداران تیمش است. کاپیتان محبوب لیورپولی‌ها، امروز آخرین حضورش در آنفیلد را تجربه می‌کند، ورزشگاهی که او را از 1998 در تیم اصلی خود دیده و حالا روز جدایی جرارد بلاخره فرا رسید وهواداران لیورپول برنامه‌های ویژه ای برای خداحافظی با کاپیتان محبوبشان دارند. ممدو ساخو به دلیل مصدومیت، قادر به همراهی لیورپول در این بازی نخواهد بود.

کریستال پالاس

شاگردان آلن پاردو با کسب 42 امتیاز از 36 بازی در رده ی دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 شکست متوالی و یک پیروزی به دست آورده اند. پالاس در فرم خوبی قرار ندارد و این موضوع می‌تواند باعث رقم خوردن پیروزی راحت برای لیورپول شود. همچنین در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 2پیروزی برای لیورپول، 2 پیروزی برای پالاس و 1 تساوی به ثبت رسیده است. آلن پاردو برای این بازی، تمامی بازیکنان اصلی اش را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها