کد خبر : 1241268 | 28 اردیبهشت 1394 ساعت 16:50 | 58.7K بازدید | 0 دیدگاه

پول خودمان را بدهند

علی‌عسگری: پاداش‌ها را پس بگیرند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به جای دادن پاداش به بازیکنان آنها را از ما پس بگیرند و پول خودمان را بدهند.

علی‌عسگری: پاداش‌ها را پس بگیرند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حمیدرضا علی‌عسگری در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی مقابل استقلال و پیش از دیدار فردا مقابل الهلال عربستان، گفت: شرایط تیم خوب است و از نظر روحی بد نیستیم اما به هر حال مشکلات مالی وجود دارد و با اینکه فصل تمام شده اما مسئولان با وعده و وعید کاری کردند که این فصل هم پشت سر گذاشته شود و به هر حال این وضعیت فوتبال ماست و در این شرایط هم از ما توقع دارند که هر سال بهتر شویم اما به هر حال ما هم تا اینجا تحمل کردیم و در این دو بازی آخر مقابل الهلال هم با همه غیرتمان بازی می‌کنیم تا بتوانیم مقابل هواداران سربلند باشیم.

وی ادامه داد: با این همه مردم بدانند که ما تا همینجا هم با غیرت بازی کردیم اما هر بازی که بردیم مسئولان به رختکن تیم می‌آیند و صحبت از پاداش می‌کنند به طوریکه روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها هم این موضوع را منعکس می‌کنند و همه می‌نویسند که پرسپولیسی‌ها پولدار شدند. اما من می‌گویم که هرچقدر به ما پاداش دادند آن را از ما بگیرند و فقط پول خودمان را به ما بدهند چرا که بازیکن حق خودش را می‌خواهد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: شما از ماساژورهای تیم بپرسید که چند وقت است آنها حقوق می‌گرفتند. من به شما می‌گویم که ماساژورهای ما 6 ماه است که یک ریال هم از باشگاه دریافت نکرده‌اند. چرا بازیکنان پول بگیرند اما به ماساژورها پول نمی‌دهند؟ شاید به این دلیل این کار را می‌کنند که می‌دانند بازیکن مصاحبه می‌کند و برای برخی بد می‌شود اما ماساژورها دستشان جایی بند نیست. هرچند که من با قدرت می‌گویم خدا آن بالا نشسته و همه چیز را می‌بیند و شما مطمئن باشید اگر دل ماساژور با تیم نباشد هرچقدر ما در زمین بدویم و بجنگیم تأثیری در نتیجه‌گیری‌ها ندارد چرا که حق‌الناس بخشیدنی نیست و امیدوارم که همه، تمام حواسمان را به کارهایمان جمع کنیم. البته باز هم تکرار می‌کنم که ما بازیکنان هرچه داریم در زمین رو می‌کنیم و تعدادی از بازیکنان هستند که با وجود مصدومیت برای پرسپولیس بازی می‌کنند. البته امیدوارم مسئولان باشگاه بگویند که این چند ماه حقوق ماساژورها روی هم رفته چقدر می‌شود که آن را نمی‌دهند؟!

علی عسگری در خصوص مصدومیتش هم خاطرنشان کرد: با توجه به مصدومیتی که دارم فکر می‌کنم پس از پایان لیگ باید یک ماه فیزیوتراپی کنم اما به هر حال در شرایط عادی چاره‌ای نیست و باید این دو بازی را هم پشت سر بگذاریم اما این را می‌گویم که برخی شب‌ها از درد خوابم نمی‌برد

علی‌عسگری در خصوص اینکه چرا موضوع مصدومیتش را رسانه‌ای نکرده بود، اظهار داشت: موضوع مصدومیت من را پزشکان تیم در جریان بودند و حتی برانکو هم از این مسئله مطلع است و در تمرینات به من می‌گوید که زیاد در ضربه زدن به خودم فشار نیاورم اما به هر حال موضوع مصدومیت من خیلی رسانه‌ای نشد. ولی باور کنید که روز بازی‌ها با آمپول و قرص مسکن وارد زمین می‌شوم حتی با پای راست هم نمی‌توانم خیلی خوب ضربه بزنم و دکتر حقیقت و علیپور از وضعیت مصدومیت من آگاه هستند و من باید با این وضعیت یک ماه  و نیم پیش استراحت می‌کردم که البته این اتفاق نیفتاد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی فردای این تیم مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: حدود 3 سال پیش با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد که این تیم آن زمان بسیار قدرتمند بود و من تا به حال تیمی به این پرقدرتی در آسیا ندیده بودم اما درباره تیم فعلی آن باید بگویم که شنیده‌ام الهلال تحلیل رفته و نسبت به قبل دیگر آن تیم قدرتمند نیست. اما درباره همان تیم باید بگویم که آن سال الهلال یک فوروارد داشت که بعد از جدایی از این تیم به لالیگا پیوست و این نشان می‌دهد که این تیم چقدر قدرتمند بوده و باید این را بپذیریم که به هر حال تیم‌های عربی پول خوبی خرج می‌کنند و پیشرفت هم دارند نه مثل فوتبال ما که فقط حرف پیشرفت کردن را می‌زنند. و در عمل پیشرفتی نداریم. اما به هر حال ما النصر عربستان را که قهرمان لیگ عربستان شده در تهران شکست دادیم و می‌توانیم در تهران هم از سد الهلال بگذریم.

وی در پاسخ به این سؤال که برد در دربی چقدر از نزدیک روحی می‌تواند پرسپولیس را برای بازی فردا مقابل الهلال کمک کند، خاطرنشان کرد: به هر حال تنها چیزی که ما در حال حاضر داریم همین روحیه خوب و تشویق تماشاگران است والا امکاناتی که نداریم و اگر این حمایت هواداران هم نبود الان کار ما خیلی سخت‌تر می‌شد. همین خوشحالی هواداران برای ما کلی می‌ارزد و وقتی می‌بینیم که در کوچه و خیابان چقدر از برد در دربی خوشحالند این مسئله به ما روحیه می‌دهد و همین مسائل ما را رو به جلو هول می‌دهد و امیدوارم که شرمنده هواداران نشویم و بتوانیم فردا مقابل الهلال سربلند از زمین بیرون بیاییم.

علی‌عسگری درباره دربی 80 که با برد سرخ‌پوشان به پایان رسید و اینکه گفته می‌شد این بازی یک دربی بی‌خاصیت است اما در پایان همین دربی درگیری‌های شدیدی میان بازیکنان دو تیم به وجود آمد، اظهار داشت: به هر حال دربی همیشه دربی است اما من به دلیل درد کشاله‌ای که داشتم بعد از بازی روی زمین افتاده بودم و درگیری‌ها را ندیدم اما به هر حال رخ دادن چنین اتفاقاتی درست نیست چرا که دربی همیشه برنده و بازنده دارد و بازیکنان دو تیم باید حواسشان به همه چیز باشد. در هر صورت بازیکنان دو تیم با هم دوست هستند و خوب نیست به خاطر یک فوتبال شاهد چنین اتفاقاتی باشیم و فکر نمی‌کنم برد مقابل استقلال دلیلی باشد که بخواهد در پایان بازی درگیری به وجود بیاورد.

دیدگاه‌ها