کد خبر : 1241428 | 29 اردیبهشت 1394 ساعت 14:24 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

در جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان

محجوب: موفقیت‌های ملوان در تاریخ سابقه نداشت

مالک باشگاه ملوان بعد از بقای این تیم در لیگ برتر در جلسه‌ای با مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان حاضر شد.

محجوب: موفقیت‌های ملوان در تاریخ سابقه نداشت
به گزارش "ورزش سه"، سیروس محجوب در این جلسه که با مسعود رهنما برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات این مقام مسوول گفت: در شرایط پراسترسی که هرلحظه امکان داشت به ضرر تیم ملوان تمام شود استاندار با حضورش در بازی با نفت مسجد سلیمان جهاد کرد و قوت قلبی فزاینده به من و بازیکنان داد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل آرامش من در روزهای پرفشار ملوان ، توصیه ها و راهنمایی های مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بود که به من انرژی و انگیزه می داد. از حمایتهای امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش ، امیر حداد فرمانده ناوگان چهارم دریایی و عضو هیئت رئیسه و ناخدا آذرگون رئیس تربیت بدنی نیروی دریایی تشکر می کنم .

مالک باشگاه ملوان در ادامه درباره تلاش‌های این باشگاه برای حضوری موفقیت آمیز در نیم فصل دوم که ضمن بقای این تیم، موجب حضور 6 بازیکن از این تیم در لیست تیم ملی نیز شد، گفت: جذب 7 بازیکن در نیم فصل، برگزاری 7 اردوی تدارکاتی، تزریق 8 میلیارد تومان در نیم فصل و حضور 6بازیکن ملوان در تیم ملی فوتبال از مهمترین دستاوردهای این باشگاه ریشه دار است که در تاریخ ملوان سابقه نداشته است.

محجوب در ادامه نیز ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های پیش‌بینی شده این باشگاه به موفقیت‌های بیشتری در سال‌ پیش رو و فصل آینده دست یابد.

در این جلسه محرمانه در ادامه سیروس محجوب و مسعود رهنما در خصوص آینده تیم ملوان نیز به بحث و اظهارنظر پرداختند.

دیدگاه‌ها