کد خبر : 1241484 | 29 اردیبهشت 1394 ساعت 17:52 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

دیشب بیشتراز جمعه غصه خوردم

منصوریان: فردا ده هزار نفر را صدهزار می بینیم

علیرضا منصوریان سرمربی نفت در نشست مطبوعاتی بازی الاهلی تاکید کرد تیمش با نهایت شناخت به دیدار الاهلی می رود .

منصوریان: فردا ده هزار نفر را صدهزار می بینیم
به گزارش "ورزش سه" سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم نفت هوادار ندارد، اما از هواداران پرسپولیس، استقلال و آذری ها خواهش می کنم که تیم ما را حمایت کنند.

آنالیز دقیق الاهلی
پس از دیدار مقابل العین امارات که مشخص شد صعود ما به مرحله بعدی قطعی است، گروه آنالیزمان را روی الاهلی عربستان گذاشتیم. ما در سه جبهه می جنگیدیم و تا آخرین ثانیه لیگ برتر شانس قهرمانی داشتیم. اکنون همراه با پرسپولیس از گروهمان در آسیا صعود کردیم. در این مرحله با الاهلی عربستان بازی داریم. به حریفمان خوشامد می گویم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و در ابتدا گل نخوریم و سپس گل بزنیم. اگر با دو گل حریف را شکست دهیم خیلی خوشحال تر می شویم.

10 هزارتا را 100 هزار می بینیم
سئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با شرایط برگزاری بازی در ورزشگاه تختی موافقت نکردند و بازی در ورزشگاه آزادی انجام می شود. از اینکه الاهلی نمی تواند در ورزشگاه تختی تمرین کند عذرخواهی می کنیم. اگر فردا 5 تا 10 هزار نفر به ورزشگاه بیایند به اندازه 50 تا 100 هزار نفر می بینیم.

هیچ کس ما را نمی بیند
کارمان سخت است. پشتوانه یار دوازدهم را پیدا نکردیم. انتظار آن صد هزار نفری که از پرسپولیس را حمایت می کنند را نداریم. متاسفانه به صورت میلی متری قهرمانی را از دست دادیم. گلایه ام این است که چرا هیچ کسی نفت تهران را نمی بیند. بسیاری از گل هایمان را در دقایق 90 به ثمر رساندیم. اگر آن جو به راه نمی افتاد می توانستیم گل بزنیم. تیمی جوان داریم که میانگین سنی آن 23 سال است. اگر نفرات امیدمان را هم حساب کنیم. این میانگین کاهش پیدا می کند.

حق ما در تبریز ضایع شد
شب گذشته در برنامه نود در مورد همه چیز صحبت شد اما حق نفت ضایع شد. باید از آذری ها عذرخواهی کنیم ولی در مقابل برای سپاهان هم احترام قائلیم. ما برای خودمان می جنگیدیم و می خواستیم از جوانانمان دفاع کنیم. خودم هم جوان هستم و اگر دو، سه سال به عقب بازگردیم می توانستم بازی کنم. وحید حمدی نژاد اینجا حضور دارد. او می داند در کل سال زحمت کشیدیم ولی شرایط به شکلی که می خواستیم پیش نرفت. اکنون نماینده ایران هستیم و نگاهمان ملی است. پرچم سه رنگ ایران روی دست راستمان قرار دارد و با تمام وجود مبارزه می کنیم. امیدوارم پرسپولیس ایران و نفت ایران نماینده شایسته ای در آسیا باشند.

کاش توپ مطهری گل می شد
دیشب برایمان از شب بازی با تراکتورسازی تلخ تر بود چراکه هیچ کس حق نفت را ندید و پس از پایان مسابقه با رحیم زارع نماینده مجلس صحبت کردند و به دلیل اینکه می دانستم او خیلی در مسائل فوتبال پیگیری می کند گفتم حق ما را هم جستجو کند. قصد بی احترامی به سپاهان را نداریم و نمی خواهیم نتیجه را برگردانم. من آرزویم این بود که توپ ارسلان مطهری به گل تبدیل می شد که همه شایستگی های نفت را می دیدند.

رفتار خوب عربستانی ها
الشباب عربستان تجربه بسیار خوبی برایمان بود. همین جا از مسئولان الشباب عربستان تشکر می کنم و از باشگاه خواستم تقدیرنامه ای برای AFC و الشباب عربستان به خاطر بازی جوانمردانه ارسال کنند. در سفری که به عربستان برای بازی با الشباب داشتیم بدون هیچ مشکلی و طی 28 دقیقه از فرودگاه بیرون آمدیم. ما به آنها قول دادیم و 15 دقیقه از فرودگاه خارج شوم که این اتفاق هم با تلاش های احمد ابراهیمی افتاد. رسم مسلمانان میهمان نوازی است. امیدواریم الاهلی عربستان هم به اندازه الشباب میهمان نواز باشد و جدای از نتیجه ای که به دست می آید دو تیم مسلمان با یکدیگر مسابقه می دهند.

تبریز مثل دورتموند و لیورپول
ما با حریفانی دست و پنجه نرم می کردیم که جزو قدرت های ایران بودند. نمی دانم کسی در اینجا جو تبریز را تجربه کرده است یا نه. وضعیت ورزشگاه تبریز مثل جو ورزشگاه لیورپول و دورتموند بود و نشاط زیادی وجود داشت که باعث می شد موی تن انسان حرکت کند. اینکه ما توانستیم بازی سه بر یک باخته را 3- 3 کنیم اتفاق بزرگی بود. تیم ما حکم یک ماشین خردکن را پیدا کرده که هر چیزی که در مسیرش باشد خرد می کند و اگر نتوانیم تیمی را شکست دهیم این نشان می دهد که آنها چقدر قدرتمند بودند.

دیدگاه‌ها