کد خبر : 1241553 | 29 اردیبهشت 1394 ساعت 22:21 | 51.8K بازدید | 0 دیدگاه

قدوسی: برخی معتقدند گل الهلال مردود بود

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: برخی کارشناسان معتقدند داور در صحنه‌ای که گل الهلال عربستان را مردود اعلام کرده تصمیم درستی گرفته است.

قدوسی: برخی معتقدند گل الهلال مردود بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل ازفارس، حسین قدوسی در مورد صحنه‌ای که الهلال در نیمه اول به گل رسید و داور آن را مردود اعلام کرد، عنون کرد: آزاداندیشی کارشناسان داوری و رسانه‌های ایرانی قابل تحسین است که همچون برخی رسانه‌های عربستانی، یک‌طرفه و به صورت مطلق به سود تیم خودی اظهارنظر نمی‌کنند.

وی افزود: اینکه برخی کارشناسان اعلام کردند گل الهلال صحیح بوده و حتی عادل فردوسی‌پور در گزارش خود با اطمینان صحت این گل را تأیید کرد، برای ما قابل احترام است و موضع خاصی در برابر آن نداریم، ولی باید این نکته را هم یادآوری کنم که برخی کارشناسان داوری هم در صحبت‌های خود اعتقاد دارند این گل به درستی مردود شده است و باید نظرات مختلف را شنید.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: محمد فنایی در برنامه نود، خطایی که تمامی کارشناسان بالاتفاق اعتقاد داشتند انجام نشده است را برای استقلال پنالتی دانست و حتی صحنه‌ای را که روی امید عالیشاه خطا شد و رضا غیاثی رئیس سابق کمیته داوران معتقد بود خطای پنالتی اتفاق افتاده است را پنالتی ندانست. در هر صورت این آزاداندیشی در فوتبال وجود دارد و هر کسی نظر خودش را بیان می‌کند.

دیدگاه‌ها