کد خبر : 1241633 | 30 اردیبهشت 1394 ساعت 12:28 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

نورمحمدی: مشکل مالیاتی‌ام هنوز حل نشده

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد هنوز مشکل مالیاتی او و محمد نوری برای همراهی این تیم در سفر به عربستان حل نشده است.

نورمحمدی: مشکل مالیاتی‌ام هنوز حل نشده

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رضا نورمحمدی در خصوص دیدار رفت پرسپولیس برابر الهلال عربستان در مرحله یکهشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با برتری یک بر صفر سرخپوشان همراه شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی خیلی سختی بود، الهلال تیم قدرتمندی بود اما ما هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خدا را شکر  توانستیم با پیروزی این مسابقه را به پایان برسانیم.

وی با اشاره به نقش هواداران در این پیروزی افزود: فکر می‌کنم نقطه قوتمان حضور هواداران بود که باز هم ورزشگاه را پر کردند؛ مسالهای که تیم حریف هم به آن اشاره داشت، جو برای تیم حریف واقعا سنگین بود و هواداران نقش زیادی در پیروزی ما داشتند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار برگشت تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الهلال در عربستان، تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که ما با آن روبرو هستیم، هوای گرم عربستان است، البته بیش از هر چیز ما باید آماده جوسازی باشیم و خودمان را در این فرصت آماده کنیم.

نورمحمدی ادامه داد: تعدادی از نفرات ما برای این مسابقه می‌رسند و ما با تمام قدرت مقابل الهلال قرار می‌گیریم، الهلال تیم قدرتمندی است؛ مسالهای که برانکو هم در جدالهایی که با این تیم داشته، این موضوع را به ما گوشزد میکند. اما پرسپولیس هم تیم خیلی بزرگی است و ما برای کسب بهترین نتیجه و صعود به مرحله بعد، به عربستان میرویم و تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به این هدف بکار می‌گیریم.

وی در خصوص غیبت سوشا مکانی و امید عالیشاه در این دیدار تصریح کرد: مشکلی که ما در تمام بازی‌های این فصل با آن روبرو بودیم، این بود که هیچوقت تیم کاملی نبودیم و یا نفرات محروم و یا مصدوم داشتیم اما امیدوارم تمام نفرات به این بازی برسند و ما بتوانیم با تمام قدرت مقابل الهلال قرار بگیریم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص مشکل مالیاتی‌اش گفت: هنوز این مشکل ما حل نشده  و من و محمد نوری با مشکل مالیاتی روبرو هستیم. امیدوارم تا قبل از بازی با عربستان و در چند روز آتی مشکل حل شود.

دیدگاه‌ها