کد خبر : 1241681 | 30 اردیبهشت 1394 ساعت 14:44 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

محمودی و غلامی هم تمرین کردند

تمرین عصر دیروز ملی پوشان والیبال کشورمان 150 دقیقه به طول انجامید که بوبان در این تمرین بیش از 150 اسپک زد.

محمودی و غلامی هم تمرین کردند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال ، تیم ملی والیبال کشورمان که خود را برای حضوری شایسته در لیگ جهانی 2015 آماده می کند، شب گذشته اولین تمرین توپی خود را در جمهوری چک انجام داد.

ملی پوشان مثل همیشه در ابتدا با کارلو ساتی گرم کردند و سپس به کار با توپ و اجرای تاکتیک های تیمی پرداختند. اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در این تمرین بر روی کم کردن اشتباهات و دریافت های مناسب تاکید زیادی می کرد و در بین تمرین به طور مکرر به بازیکنان اشتباهاتشان را تذکر می داد و گاهی اوقات هم با عصانیت آنها را جریمه می کرد. قسمت دوم تمرین به کار با پشت خط زن ها و سرعتی ها اختصاص داشت.

شهرام محمودی هم همراه دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت و با صد در صد توان اقدام به پرش و زدن اسپک کرد و عادل غلامی دیگر بازیکن تیم ملی کشورمان نیز تمرینات خود را زیر نظر دکترافروزی پیگیری می کرد و اقدام به زدن سرویس و اسپک نمود.

نکته قابل توجه در این تمرین آمادگی مثال زدنی سرمربی تیم بود. بوبان بیش از 150 اسپک و سرویس در این تمرین زد که قدرت اسپک های وی آنقدر زیاد بود که بازیکنان معمولا نمی توانستند دریافت خوبی داشته باشند و یا یه سختی موفق به دریافت توپ می شدند.

بالاخره پس از 150 دقیقه تمرین نفس گیر، بوبان سوت پایان نخستین تمرین توپی تیم ملی والیبال کشورمان را در اردوی جمهوری چک به صدا درآورد تا ملی پوشان پس از استراحتی کوتاه، عصر امروز چهارشنبه دومین تمرین توپی خود را در این اردو برگزار کنند.

در پایان این تمرین سخت و نفسگیر ملی پوشان احساس رضایت می کردند و معتقد بودند بوبان روز قبل و روز بعد استراحت معمولا تمرینی سخت و طولانی را برگزار می کند تا بدن هایشان در آمادگی کامل قرار گیرد.

دیدگاه‌ها