کد خبر : 1241746 | 30 اردیبهشت 1394 ساعت 17:37 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروانی: به این شرط آمدم که اسم سرپرست نباشد

کی‌روش به کلاس دانش افزایی دعوت نشد

مدیر تیم‌ملی فوتبال ایران می‌ گوید برخلاف شایعات کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی در جلسه دانش افزایی مربیان فوتبال دعوت نبوده است.

کی‌روش به کلاس دانش افزایی دعوت نشد
به گزارش "ورزش سه"، پیروانی که امروز به طور رسمی اولین گفت و گویش را در کنار تمرین تیم‌ملی باخبرنگاران انجام داد، درباره پستش در تیم‌ملی گفت: من به این شرط آمدم که اسم سرپرستی را از تیم‌ملی بردارند و آن را به مدیر تیم تغییر دهند.

وی ادامه داد: در پستی که به عنوان مدیر تیم های ملی قبول کردم وظایف سرپرستی نیز وجود دارد اما در مجموع وسعت کاری بسیار بیشتری را در بر می‌ گیرد. هر چه بوده آمده ام تا شرایط بهتر شود.

مدیر تیم های ملی راجع به عدم حضور کارلوس کی‌روش و مربیان تیم‌ملی در کلاس دانش افزایی گفت: اگر قرار بود از آقای کی‌روش دعوت شود باید این دعوت از کانال من صورت بگیرد. من همین جا صراحتا می‌ گویم که هیچ دعوتی در کار نبوده نه به صورت دعوت نامه و نه به صورت تماس و اطلاع دادن. فکر می‌ کنم آقایان اشتباه کردند و الان با اظهارنظرهایی مبنی بر اینکه کی‌روش نیامده می‌ خواهند اشتباه خود را بپوشانند. متاسفانه برخی از آقایان نیز بدون اطلاع از این موضوع از نیامدن کی‌روش انتقاد می‌ کنند.

پیروانی راجع به اردوی تیم‌ملی امید گفت: هر کار بزرگی احتیاج به تدارکات بزرگ دارد. اگر قرار باشد به جام‌جهانی صعود کنیم باید تدارکات خوبی نیز مهیا کنیم. برای اینکه اردوی ترکیه درست شود، همه در تلاش هستند اما بحث مالی آن هنوز حل نشده. من از مسوولین محترم می‌ خواهم اگر در توانشان است، به وزارت ورزش کمک کنند و پا جلو بگذارند تا این جور مسائل نه برای فوتبال که برای همه ورزشمان حل شود. فوتبال اکنون سومین صنعت دنیاست و می‌ بینیم که فوتبالیست ها خیلی بیشتر از افراد دیگر در جامعه شناخته شده اند. مسی و رونالدو را در هر جای دنیا می‌ شناسند اما شاید رئیس جمهور یک کشور مطرح را فقط بعضی ها بشناسند. تقاضا دارم مسوولین محترم به ورزش رسیدگی بیشتری کنند. باز هم تاکید می‌ کنم که نه فقط فوتبال بلکه همه رشته های ورزشی مانند والیبال که اخیرا در مسابقات جهانی شرکت خواهد کرد. امیدوارم یکسری کمبودها در این زمینه حل شود تا دغدغه ها را پایین بیاورد به طور مثال ما می‌ خواستیم در زمین شماره یک آزادی تمرین کنیم اما بعد از اتمام لیگ تاکنون حتی یک بار هم این زمین را به ما نداده اند.

دیدگاه‌ها