کد خبر : 1241749 | 30 اردیبهشت 1394 ساعت 18:14 | 59.6K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با وبسایت گل

دسایی: پوگبا بخاطر پرستیژ رئال به این تیم میرود

پل پوگبا، ستاره جوان فرانسوی یوونتوس، مورد توجه چندین باشگاه بزرگ از جمله، رئال مادرید، بارسلونا، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی قرار گرفته است.

دسایی: پوگبا بخاطر پرستیژ رئال به این تیم میرود
به گزارش "ورزش سه"، با وجود شایعات موجود، یوونتوسی ها اعلام کرده اند که به سادگی قصد فروش این ستاره را ندارند و اگر باشگاهی خواهان اوست، باید 100 میلیون یورو بپردازد.

مارسل دسایی، ستاره فرانسوی سابق مارسی، میلان و چلسی، در همین رابطه به وبسایت گل گفت:" یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان حضور دارد، قهرمان سری آ شده و بازی فینال کوپا ایتالیا را هم باید مقابل لاتزیو برگزار کند. دلیلی برای جدایی پوگبا از این تیم نمی بینم. ولی هستند باشگاه های پولداری که قدرت جذب او را خواهند داشت. مثلا سیتی و رئال.

اگر پوگبا به سیتی برود، فقط بخاطر پول رفته است ولی اگر به رئال برود، بخاطر شخصیت و پرستیژ ویژه این باشگاه است. او با فلسفه بازی رئال هم همخوانی دارد. البته اگر آنچلوتی یا هرکسی که بجای او مربی رئال در فصل بعد باشد، رونالدو را به مرکز برده و بیل را به چپ بیاورد، پوگبا کمی دچار مشکل خواهد شد؛ چرا که او به بازی در این قسمت زمین عادت دارد. با همه این اوصاف، من معتقدم که اگر پوگبا بخواهد یوونتوس را ترک کند، بهترین باشگاه برای او رئال مادرید است."

دیدگاه‌ها