کد خبر : 1241757 | 30 اردیبهشت 1394 ساعت 18:29 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

سقوط استقلال اهواز بدترین اتفاقی بود که افتاد

سیدصالحی:دوستان‌گفتند مصدومیم که بازی‌نکنند

سرمربی سابق استقلال اهواز معتقد است در صورت ماندن در این تیم، استقلالی ها در لیگ یک ماندگار می شدند.

سیدصالحی:دوستان‌گفتند مصدومیم که بازی‌نکنند
به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین سیدصالحی، در رابطه با سقوط تیم استقلال اهواز گفت: در مدت زمانی که از این تیم جدا شدم سکوت کردم و حرفی درباره موضوعات مختلف به زبان نیاوردم اما احساس کردم در این مقطع زمانی باید پیزهایی بگویم تا مردم بیشتر در جریان امور قرار بگیرند. متاسفانه یکی از بزرگترین دلایلی که این تیم نتیجه نگرفت تعویض مربیان بود، شاید اگر خود آقای یزدی روی نیمکت این تیم باقی می ماندند این اتفاقات پیش نمی آمد و استقلال در لیگ یک می ماند.

وی ادامه داد: روز 27 اسفندماه آقای شهرام شفیعی زاده با بنده راجع به پذیرفتن سرمربی گری این تیم صحبت کرد و من هم از روز ششم عید کارم را با این تیم شروع کردم و در 22 روزی که مربی این تیم بودم حتی در هتل هم نماندم و در خوابگاه کنار بچه ها می خوابیدم، از قبل از بازی با تیم تربیت یزد متوجه شدم اتفاقاتی در حال افتادن است، برای این بازی 7 بازیکن مانند آقای میرقربانی گفتند ما بازی نمی کنیم و دست ما را خالی گذاشتند، حتی در بازی های بعدی مانند بازی با تیم گیتی پسند نیز اتفاقات اینچنینی برای ما افتاد.

مربی سابق استقلال اهواز گفت: من قسم می خورم اگر می ماندم تیم را در لیگ نگه می داشتم، اما متاسفانه آقای جهانداری از روز اول هم بنده را نمی خواست و فکر می کنم به خاطر اینکه آقای شفیعی زاده من را برای این تیم انتخاب کرد ایشان قبول کرد و بعد از مدتی نیز تمام تلاشش را کرد تا زودتر از حد معمول من را از کار برکنار کند، متاسفانه ایشان از همان بازی اول جوسازی علیه من را آغاز کرد و می توان گفت پروژه برداشتن من از همان بازی اول کلید خورد. آقای جهانداری از همان ابتدا هم می خواست صابر میرقربانی را روی نیمکت این تیم بنشاند که بالاخره این اتفاق افتاد. خیلی منتظر ماندند تا من زمین بخورم اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت بعضی از بازیکنان دست ما را خالی گذاشتند تا در مقابل گیتی پسند سه گل دریافت کنیم.

او در ادامه گفت: پریشب، بدترین شب زندگی من بود چرا که استقلال اهواز به دسته دوم سقوط کرد. بنده هم چون هواداران را دوست داشتم تا امروز حرفی نزدم اما حرف هایی شنیدم که مجبور شدم حرف بزنم. در بازی با تیم تربیت یزد ما بدون حضور 5 بازیکن اصلی مان پیروز از بازی خارج شدیم، چشور می شد در مقابل گیتی پسند با سه گل شکست بخوریم؟ تا زمانی که بنده در روی نیمکت این تیم بودم، همه بی پول بودند اما به محض اینکه من از تیم جدا شدم، پول ها پرداخته شد.

سیدصالحی در ادامه گفت: این اگر در چند بازی هم نتیجه گرفت به خاطر تمرینات بدنسازی من بود که تیم را روی فرم آورد، وگرنه بازیکنی که پایش را گرفت و گفت تا پول نیاید من بازی نمی کنم چطور می تواند تیم را در لیگ حفط کند؟ روزی که من به این تیم آمدم به عنوان اولین نفر سراغ صابر میرقربانی را گرفتم تا عصای دست مان بشود اما دقیقا برعکس شد. بهرحال من هنوز نفهمیدم اگر قرار بود نباشم چرا من را آوردند، یا شاید هم فکر می کردند من هم کسی هستم که از مدیرعامل خط بگیرم و ایده های او را در تیم پیاده کنم، وقتی دیدند اینچنین آدم نیستم، من را کنار گذاشتند.

وی در پایان گفت: به نظر من خدا جای حق نشسته است و خودش می داند چطور همه چیز را جلو ببرد، به عقیده من آقایان جهانداری و میرقربانی باعث سقوط این تیم به دسته دوم شوند و امیدوارم مردم خوزستان هم در جریان امور قرار گرفته باشند. آقای میرقربانی هرجا  میتواند می گوید من تیم را سه هیچ تحویل گرفتم، اگر کسی مربی باشد خودش می تواند چطور باید تیم را جمع کند، بابت تمام این حرف ها متاسفم و همیشه هواداران این تیم را دوست دوست دارم و شرمنده آنها هستم و امیدوارم روزی بتوانم در خدمت شان باشم.

دیدگاه‌ها