کد خبر : 1241762 | 30 اردیبهشت 1394 ساعت 18:45 | 82.3K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح دقیق وزیر مخابرات

چرا موبایل ها در یادگار آنتن نمی داد؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در تبریز در پاسخ به سئوال خبرنگاران ، توضیح دقیقی درباره موضوع اختلال در تماس های تلفنی دقایق پایانی ورزشگاه یادگار امام داد .

چرا موبایل ها در یادگار آنتن نمی داد؟
به گزارش "ورزش سه"، واعظی به ضرص قاطع می گوید : مطابق مستندات موجود حتی یک لحظه هم اختلالی در عملکرد سیستم‌های مخابراتی و اینترنتی محل برگزاری مسابقه فوتبال تراکتورسازی و نفت تهران وجود نداشته و همه اظهارنظرها در این ارتباط بی‌اساس بوده و تکذیب می‌شود.

به کفته وی  در روز برگزاری مسابقه، آنتن‌های موبایل در ورزشگاه و پیرامون آن 1.5 برابر تقویت شده بودند و براساس مستندات موجود، در عصر جمعه گذشته 336 هزار مکالمه تلفنی در ورزشگاه یادگار امام تبریز به ثبت رسیده که تنها 36 هزار مکالمه از این تعداد متعلق به مکالمات انجام شده در بین ساعات 21 تا 22 شب جمعه است. در عین حال ظرفیت آنتن‌های موبایل ورزشگاه یادگار امام تبریز معین است و ترافیک بیش از اندازه می‌تواند به کند شدن برقراری ارتباط های موبایلی منتهی شود.

اما این ظرفیت چقدر است ؟ آقای وزیر می گوید :  آنتن‌های موجود در ورزشگاه یادگار امام تبریز قابلیت برقراری یک هزار و 22 مکالمه در آن واحد را داشته‌اند و نفر هزار و بیست و سوم باید منتظر می‌ماند تا یک ارتباط قطع و امکان برقراری تماس او فراهم می‌شد.

این رقم با توجه به حضور حدود 100 هزار نفری در ورزشگاه یادگار(که اکثرا موبایل داشته اند)  آنتن ندان موبایل ها را کاملا توضیح می دهد .

دیدگاه‌ها