کد خبر : 1241773 | 30 اردیبهشت 1394 ساعت 19:19 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

در حال جمع بندی نهایی هستیم

اژدری‌زاده:نمی‌خواهیم سهمیه‌خوزستان کم شود

مدیرعامل فولاد نوین معتقد است به زودی تصمیم گیری در مورد حضور این تیم در لیگ برتر نهایی می شود و تلاش بر این است تا این سهمیه از استان خارج نشود.

اژدری‌زاده:نمی‌خواهیم سهمیه‌خوزستان کم شود
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا اژدری زاده در رابطه وضعیت تیم فولاد نوین اهواز برای حضور در لیگ برتر گفت: در مجموعه فولاد به یکسری جمع بندی ها رسیدیم و در حال حاضر نیز مشغول رایزنی در سطح استان هستیم، چون بحث حضور در لیگ برتر مطرح است باید تمام جوانب مورد بررسی قرار بگیرد و احتمالا تا 10 روز آینده تصمیم گیری در این مورد نهایی می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بحث بر سر این موضوع است که مالکیت تیم در اختیار سازمانی دیگر قرار بگیرد تا استان خوزستان این سهمیه خود را از دست ندهد. در صورت توافق، فولاد نوین با نام دیگری در لیگ برتر حضور خواهد یافت، تابحال هم از طریق مسولان استانی با جاهای مختلفی مذاکراتی را انجام دادند و کماکان این مذاکرات ادامه دارد تا به نتیجه برسد و مالک جدید باشگاه مشخص شود.

مدیرعامل فولادنوین ادامه داد: همانطور که گفتم بزرگترین دغدغه مسولان استانی در این زمینه از دست ندادن سهمیه خوزستان است، اما در کنار آن باید به زیرساخت ها و البته وضعیت مالی سازمان یا شرکتی که مالکیت تیم را برعهده می گیرد هم توجه شود تا در طول فصل تیم دچار مشکلات مالی نشود. البته خوشبختانه استان خوزستان پتانسیل بالایی در این زمینه دارد و انشالله به زودی به نتیجه خواهیم رسید.

دیدگاه‌ها