کد خبر : 1241792 | 30 اردیبهشت 1394 ساعت 21:16 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

شالکه به دنبال به خدمت گرفتن ماریو گومز

رسانه‌های ایتالیایی امروز گمانه‌زنی‌هایی راجع به علاقه شالکه به جذب مهاجم آلمانی فیورنتینا منتشر کردند.

شالکه به دنبال به خدمت گرفتن ماریو گومز
به گزارش "ورزش سه"، روزنامه محلی "لا ناتزیونه" از سفر نمایندگان باشگاه شالکه برای تماشای بازی فیورنتینا مقابل پارما خبر داد تا ماریو گومز را از نزدیک زیر نظر بگیرند؛ اما این بازیکن تمام 90 دقیقه را روی نیمکت نشسته بود.
نشریه آلمانی "بیلد سایتونگ" هم نوشت شالکه در پی یافتن جایگزینی برای کلاس یان هونته‌لار در خط حمله است اما سه گزینه جوان را برای این امر مد نظر دارد: اوبی اولاره بازیکن تیم ملی زیر 21 ساله‌های بلژیک و عضو باشگاه بروژ، چارلی بن‌شوپ بازیکن 25 ساله فورتونا دوسلدورف و مارتین هارنیک از اشتوتگارت.
از سویی ماندن گومز در فیورنتینا هم مشخص نیست. این ملی‌پوش آلمانی گرچه تا سال 2017 با باشگاه ایتالیایی‌اش قرارداد دارد، اما بعد از حذف از لیگ اروپا هجمه منتقدان در ایتالیا به وی بیشتر از قبل هم شد. "گازتا دلو اسپورت" نوشت: فیورنتینا یک مشکل مزمن دارد که نام آن گومز است! اگرچه این بازیکن قبلا خوب بود، اما انگار دیگر نمی‌تواند از پس اجرای مسئولیتش برآید. "کوریه‌ره دلو اسپورت" هم نوشت: او با یک بازی هم خودش و هم فلورانس را محو کرد.
تیتر روزنامه‌های ایتالیایی اخیرا به موضوعی خارج از طاقت این بازیکن تبدیل شده و او دیگر تمایلی به ادامه اقامت در آن کشور ندارد.

دیدگاه‌ها