کد خبر : 1241801 | 30 اردیبهشت 1394 ساعت 21:27 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

در بازی برگشت احتیاج به تماشاگران داریم

گروس:ما اجازه دادیم که نفت گل بزند

سرمربی تیم الاهلی پس از باخت تیمش در مقابل نفت ایران گفت: ما می دانستیم آنها در ضدحملات قوی هستند و عکس العمل دروازه بان ما باعث شد فقط یکبار دروازه تیممان باز شود.

گروس:ما اجازه دادیم که نفت گل بزند
به گزارش "ورزش سه"، کریستین گروس در کنفرانس مطبوعاتی در رابطه با بازی گفت: نتیجه یک بر صفر، خیلی نتیجه بدی است، از نتیجه بازی و عملکرد بازیکنانم ناراضی هستم، در نیمه زمین حریف، توپ های زیادی از دست دادیم، ما به آنها اجازه دادیم که گلزنی کنند و اعتماد به نفس شان بالا رفت.

وی ادامه داد: ما خیلی باید مراقب می بودیم چرا که نفتی ها در ضدحمله قوی بودند و به همین ترتیب خطرهای زیادی روی دروازه ما به وجود آوردند و به خاطر عکس العمل های خوب دروازه بان ما بود که نتیجه همین یک بر صفر ماند. برای بازی برگشت باید نمایش قدرتمندانه تری ارائه دهیم تا بتوانیم صعود کنیم و به مرحله بعد برویم.

سرمربی الاهلی عربستان در ادامه گفت: بازی بعد ما، آخرین بازی ما در این فصل خواهد بود، برای دیدار برگشت مقابل نفت احتیاج به تماشاگران زیادی خواهیم داشت که امیدوارم آنها به دیدن بازی ما بیایند.

گروس در رابطه با میزبانی ایرانی ها برای این بازی گفت: من فقط راجع به فوتبال صحبت می کنم و برای پاسخ به سوالات مربوط به فوتبال اینجا حاضر شده ام، بنابراین پیرامون مسائل سیاسی هیچ صحبتی نمی کنم.

در پایان از او سوالی راجع به نگه داشتن بازیکنان این تیم در زمین و پس از مسابقه پرسیده شد که ناظر ای اف سی مانع جواب دادن وی به این سوال شد و عنوان این موضوع قبلا با آنها هماهنگ شده بود که ریکاوری بازیکنان الاهلی پس از بازی در زمین انجام شود.

دیدگاه‌ها