کد خبر : 1241856 | 31 اردیبهشت 1394 ساعت 12:30 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

کواچ ریسک نمی کند؛ با 16بازیکن می رویم

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه سرمربی تیم ملی اهل ریسک نیست، افزود: این تیم با شانزده بازیکن جهت برگزاری شش دیدار خارج از خانه به لیگ جهانی می رود.

کواچ ریسک نمی کند؛ با 16بازیکن می رویم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، امیر خوش خبر روز پنجشنبه درخصوص تعداد نفرات اعزامی تیم ملی به امریکا، لهستان و روسیه اظهار داشت: براساس قوانین لیگ جهانی هر تیمی 25 بازیکن را برای شرکت در مسابقات لیگ جهانی اعلام می کند که پیش از هر مسابقه می بایست یک لیست نهایی 14 نفره را به ناظر فدراسیون جهانی ارائه کند. با توجه به اینکه ما در چند پست مصدوم داریم و برخی بازیکنان در حال بهبود و رهایی از مصدومیت هستند و برخی ها هم در آستانه مصدومیت، اسلوبودان کواچ و کادر فنی با در نظر گرفتن سفر ها ومسابقات سخت پیشرو، آن هم در شش بازی خارج از خانه مقابل تیم های قدرتمندی چون امریکا، لهستان و روسیه تصمیم گرفتند تیم با شانزده بازیکن به امریکا، لهستان و سپس روسیه سفر کند تا در صورت بروز مصدومیت یا مشکلی بلافاصله بازیکن جایگزین به تیم اضافه شود.

وی افزود: البته جواد معنوی نژاد هم از فردا به جمع بازیکنان اضافه خواهد شد و در این صورت نفرات ما کامل می شود و تمرینات با شانزده نفر برگزارخواهد شد. بدین ترتیب می توان گفت نگرانی جدی درهیچ پستی نخواهیم داشت. حالا که این بازیکنان را داریم، کواچ ریسک نمی کند. چرا که بازیکن جایگزین وجود دارد و می توانیم در کمترین زمان ممکن بازیکنی با امادگی بالا جایگزین کنیم. تمام سعی تیم و فدراسیون این است که با بهترین شرایط وارد مسابقات لیگ جهانی شویم و بتوانیم با حداکثر تلاش بهترین نتیجه را کسب کنیم. امسال کارمان سخت است ولی تمام تلاشمان را خواهیم کرد.مسابقات تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی از اواسط خردادماه شروع می شود.

دیدگاه‌ها