کد خبر : 1241869 | 31 اردیبهشت 1394 ساعت 14:03 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

فضای خوبی در ورزش زنان ایران ایجاد شده است

رییس کمیسیون ورزش و زنان شورای المپیک آسیا گفت: با تلاش های معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش ایران، فضای خوبی برای ارتقا ورزش بانوان ایجاد شده است.

فضای خوبی در ورزش زنان ایران ایجاد شده است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، ناتالیا سیپوپیچ امروز (پنج شنبه) در جمع خبرنگاران درباره نخستین سفر خود به ایران برای شرکت در نشست شورای المپیک آسیا گفت: این نخستین سفر من به ایران بود ، اول کمی نگران بودم، اما وقتی دیدارهای مختلفی در اینجا برگزار شد، نگرانی ام برطرف شد.

وی اظهار داشت: فکر نمی کردم که ایران بهترین میزبانی را برای این نشست داشته باشد و امیدوارم شانس مجددی برای سفر به این کشور داشته باشم.

رییس کمیسیون ورزش و زنان شورای المپیک آسیا درباره فعالیت های معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش کشورمان گفت: فعالیت های خانم شهریان را در زمینه توسعه ورزش بانوان دنبال می کنیم وی برنامه های خوبی را در بخش بانوان انجام داده است.

سیپوپیچ ادامه داد: شهریان برنامه های خوبی را برای اعزام ورزشکاران ایرانی به رقابت های بین المللی در خارج از کشور داشته است.شصت و ششمین نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا تا دقایقی دیگر در هتل آزادی به کار خود پایان می دهد و سپس شیخ احمد الصباح رییس این شورا در نشست مطبوعاتی شرکت می کند.

دیدگاه‌ها