کد خبر : 1241876 | 31 اردیبهشت 1394 ساعت 14:22 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب ادعای ال پائیس از سوی مدیر بارسلونا

بارتومئو: آنچلوتی در بارسا؟ کذب محض است

رئیس باشگاه بارسلونا در گفتگو با RAC1، تمام شایعات علاقه بارسلونا برای به خدمت گرفتن آنچلوتی به عنوان سرمربی باشگاه را تکذیب کرد.

بارتومئو: آنچلوتی در بارسا؟ کذب محض است
به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، تابستان گذشته به عنوان سرمربی بارسلونا برگزیده شد و در همان سال اول حضورش در این باشگاه، این تیم را به قهرمانی لالیگا رساند. بارسا همچنین شانس کسب دو قهرمانی دیگر در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان را نیز دارد.
با این وجود، تردیدها در مورد ادامه همکاری او با بارسلونا همچنان وجود دارد و خود او نیز هنوز اقدام به شفاف سازی در این زمینه نکرده است. روز گذشته خبری در روزنامه ال پائیس منتشر شد مبنی بر اینکه،آریدو برائیدا،مدیر ورزشی ایتالیایی بارسلونا، روی آنچلوتی به عنوان گزینه جانشینی انریکه (در صورت عدم همکاری این مربی با بارسا) حساب باز کرده است.

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در گفتگو با RAC1، در این رابطه گفت:" این خبری که دیروز مبنی بر علاقه ما به آنچلوتی برای جایگزین کردن انریکه منتشر شد، به اندازه کافی ما را عصبانی کرده است.این خبر کذب محض است. یک دروغ بزرگ که فقط برای به حاشیه بردن تیم منتشر شده است.
برائیدا هرگز لیستی از مربیان برای جانشینی انریکه آماده نکرده؛ چرا که همه ما ایمان داریم که انریکه به کار خود در باشگاه ادامه خواهد داد. او رابطه بسیار خوبی با مسی و همه بازیکنان دارد. از عملکرد انریکه بسیار راضی هستیم و به زودی در مورد تمدید قرارداد او مذاکره خواهیم کرد."

بارتومئو در مورد مسی نیز اظهارنظر جالبی را مطرح کرد:" مسی بهترین بازیکن دنیاست. او 4 توپ طلا دارد در حالیکه سه باری که رونالدو توپ طلا برده، مسی هم شایستگی تصاحبشان را داشته است. دومین بازیکن برتر دنیا هم مسی مصدوم است."

دیدگاه‌ها