کد خبر : 1241878 | 31 اردیبهشت 1394 ساعت 15:38 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

کمندانی: آرزویم فینالیست شدن پرسپولیس است

هافبک جوان پرسپولیس که در دقایق پایانی دربی پایتخت برای تیمش به میدان رفت توانست در دیدار با الهلال عربستان نیز دقایقی سرخ پوشان را همراهی کند و عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

کمندانی: آرزویم فینالیست شدن پرسپولیس است
به گزارش "ورزش سه" میلاد کمندانی در مورد پیروزی مقابل الهلال عربستان در ثانیه های پایانی بازی ادامه داد: بازی که خیلی سخت بود،الهلال هم خوب کار کرد و و ما به دلیل اینکه به تازگی دربی را پشت سر گذاشته بودیم بدن هایمان خسته بود اما خدا را شکر توانستیم حریف را با یک گل شکست دهیم که اگر این اتفاق نمی افتاد کار برایمان خیلی سخت می شد،تیمشان واقعا خوب بود و فکر کنم یکی از بهترین تیم های آسیاست حالا که جلویشان بازی کردیم تازه این موضوع را از نزدیک لمس کردم.
بازیکن آینده دار سرخ پوشان تهران در مورد بازی برگشت با الهلال نظرش را اینگونه بیان کرد: آقای برانکو برنامه های خاص خودش را برای این بازی دارد ما هم هدفمان این است ک8 نتیجه لازم را بگیریم و بالا برویم.
کمندانی با اشاره به اینکه پرسپوبلییس برای رسیدن به فینال هیچ چیز کم ندارد در این باره ادامه داد: بچه های ما آنقدر خوب هستند که از پس همه چیز بر می آیند و فکر کنم با نتایجی که گرفته اند همه چیر را ثابت کرده اند، من هم به عنوان عضوی از پرسپولیس به صعود تیممان به فینال خوش بین هستم و تنها آرزویم این است که با تیمم به فینال بروم چون این قضیه علاوه بر پرسپولیس برای کشورمان هم خوب است .
بازیکن پرسپولیس در مورد میدان دادن برانکو به جوان ها نظرش را اینگونه بیان کرد: این یک اتفاق خیلی خوب است وقتی که یک مربی به بازیکن جوانش اعتماد می کند آن بازیکن همه کار می کند تا خودش را نشان دهد و این مسئله ناخودآگاه انگیرزه بازیکن را بالا می برد به شخصه در این دو بازی که به میدان آمدم با تمام وجود کار کردم.

در حالی که خیلی از بازیکنان تیم ملی امید به تیم بزرگسالان راه یافتند و کمندانی نیز خودش یکی از بازیکنان امید است در مورد اینکه چقدر امید دارد در آینده به تیم ملی بزرگسال راه پیدا کند افزود: خیلی امیدوارم انشاالله که بتوانم بیش تر در پرسپولیس بازی کنم و یک روز همانند تیم ملی امید به تیم ملی بزرگسال دعوت شوم. خود تیم ملی امید خیلی خوب است و بچه ها پتانسیل بالایی دارند، آنقدر بازیکنان خوبی داریم که می شود 4و3 نوع ارنج چید.

دیدگاه‌ها