کد خبر : 1241880 | 31 اردیبهشت 1394 ساعت 15:40 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

در عربستان سه امتیاز رامی خواهیم

مطهری: بازی تکرار شود جام را می گیریم

نفت تهران شب گذشته موفق شد الاهلی عربستان را از پیش رو بردارد، با این پیروزی خیال نفتی ها از بابت بازی برگشت در عربستان کمی راحت شود.

مطهری: بازی تکرار شود جام را می گیریم
به گزارش "ورزش سه" ارسلان مطهری ،مهاجم تازه ملی پوش شده نفت تهران معتقد است هنوز اتفاقات تبریز را فراموش نکرده اند ولی این باعث نمی شود که این مسئله روی روندشان تاثیر بگذارد.

الاهلی حرفی برای گفتن نداشت
بازی با الاهلی عربستان خیلی خوب بود البته حریف هیچ چیز برای گفتن نداشت 3و2 موقعیت خوب داشتند اما ما 8و7 موقعیت صد در صد گل داشتیم،یک موقعیت خودم از دست دادم کل بازی را خوب بودیم و و همه کار های تاکتیکی را پیاده کردیم گل اولی هم که زدیم خیلی قشنگ بود و الاهلی واقعا حرفی برای گفتن نداشت البته این را بگویم الاهلی تیمی است که 12 هفته در لیگشان نباخته.

اگر 7 هزار تماشاچی داشتیم فوق العاده می شد
هوادارانی که آمده بودند ما را سورپرایز کردند ما پیش خودمان می گفتیم اگر هوادار بیاید درکل 3 هزار نفر است اما 16 هزار هوادار آمد ما اگر در طول فصل 7 هزار تماشاگر داشتیم و بازی هایمان حداقل از شبکه شما پخش می شد خیلی بهتر از این ها نتیجه می گرفتیم ولی باز هم دست هوادارانی که آمدند و سورپرایز کردند را می بوسیم.

در عربستان سه امتیاز رامی خواهیم
برای بازی برگشت با الاهلی برنامه داریم روی نقاط ضعف و قوت خودمان و حریف کار و تمرین می کنیم برای بازی رفت وقت زیادی نداشتیم چون بعد از بازی با تراکتور بیش تر ریکاوری کردیم و کار تاکتیکی خاصی انجام ندادیم اما خدا را شکر که در تهران بازی را بردیم چون اگر مساوی می شد یا می باختیم کارمان در عربستان سخت می شد تمام سعیمان این است دکه از بازی برگشت سه امتیاز و یا حداقل یک امتیاز را بگیریم البته تمام تلاش و هدف ما پیروزی است.

انتظار از خودمان بالاست
درست است که فشردگی بازی ها ما را خسته می کند ولی از طرفی حریف ما در فینال جام حذفی یعنی ذوب آهن تقریبا دو هفته استراحت دارد و از شرایط مسابقه کمی دور شده است ما هم به دلیل اینکه مدام مسابقه داریم نمی توانیم خوب تمرین کنیم و چون ششم با الاهلی بازی داریم نهایت یکی دو روز بتوانیم برای بازی با ذوب آهن تمرین کنیم ولی تمام تمرکزمان را می گذاریم چون واقعا شریط حساسی است و حق اشتباه نداریم از انجایی که در بازی برگشت هم شکست خوردیم ،با آن بازی ای که در اصفهان انجام دادیم انتظار از خودمان بالاست باید آن نتیجه را که درضمن به دلیل خستگی رقم خورد نه دلیل فنی را جبران کنیم.

نفت تهران در صورت تکرار بازی قهرمان می شود
راستش را بخواهید اتفاقات تبریز فراموش نمی شود اما تاثیری هم روی کارمان ندارد اما بازی با تراکتور قشنگ ترین بازی لیگ بود و همه از نفت تهران یک بازی خوب و قشنگ دیدند،این دیدار واقعا جذاب بود البته همه بعدش گفتند قهرمانی از تراکتور گرفته شد در حالی که ما دوبار نتیجه را برگرداندیم و در حالی که تراکتور از پشت قوس جریمه خودش دفاع می کرد با این حال ما خیلی موقعیت ساختیم اما با خبر اشتباهی که دادند حق نفت خورده شد، ما دنبال این نیستیم که بازی تکرار شود اگر هم بشود 12و13 دقیقه است ولی اگر این اتفاق بیفتند مطمئن باشید جام را می گیریم ولی برگرداندن بازی تقریبا غیر مکن است تمرکز ما در حال حاضر روی بازی با الاهلی است.

نمی دانستم از خوشحالی چه کار کنم
من در خانه نشسته بودم برادرم هم بود او که داشت سایت های ورزشی را چک می کرد ناگهان به من گفت که اسمم در لیست 50 نفره کی روش قرار دارد و من هم آنقدر خوشحال شدم که نمی دانستم چه کار کنم خدا را شکر 4 نفر از نفت تهران دعوت شدند و حتی از این بیش تر هم از تیم ما می توانند دعوت کنند که البته این دیگر به نظر کادر فنی تیم ملی بر می گردد ، بیرانوند و امیری که قبلا هم دعوت شده بودند اما به شخصه برای امین خیلی خوشحال شدم.

علی آقا گفت برو وحقت را بگیر
اولین گلی که در لیگ امسال زدم به گسترش فولاد بود به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتم و علی آقا قبل از اینکه به زمین بروم گفت تو باید بروی و خودت را ثابت کنی ، او روحیه خاصی به من داد و صحبت هایی هم بینمان انجام شد، بعد از بازی با استقلال هم 3و2 بازی فیکس بودم و آقای منصوریان مدام به من می گفت که باید حقم را بگیرم در بازی های بعد هم می گفت ازت می خواهم بروی و مثل بازی های قبل عمل کنی او همیشه رابطه خوب بین کادر فنی و بازیکنان را حفظ می کند، علی آقا بیش تر از تنمم مربیان لیگ با بازیکنانش رفیق است آنقدری که خودش برای ما جوجه کباب درست می کند! دستیارانش هم خیلی خوب هستند و واقعا به من کمک کردند.

دیدگاه‌ها