کد خبر : 1241883 | 31 اردیبهشت 1394 ساعت 16:24 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با رادیو کوپه

توشاک : بیل کیفیتش را از دست داده است

گرت بیل که فصل گذشته بازی های بسیار درخشانی برای رئال مادرید انجام داده بود، در فصل جاری به دلیل عملکرد متوسطش، مورد انتقاد هواداران رئال و کارشناسان اسپانیایی قرار گرفته است.

توشاک : بیل کیفیتش را از دست داده است
به گزارش "ورزش سه"، گران ترین بازیکن فوتبال دنیا، چندی پیش از زبان مدیربرنامه هایش به انتقاد از هم تیمی هایش در رئال پرداخت و عنوان کرد که به او کمتر از رونالدو پاس می دهند. امروز نیز در خبرها داشتیم که مدیر برنامه های بیل در ملاقات با پرز از او خواسته که در صورت تمایل، این بازیکن را در لیست فروش بگذارد.

جان توشاک، مربی ولزی سابق رئال مادرید در دهه 80 و 90 به کوپه گفت:" این بیل همانی نیست که او را می شناختم. کیفیت او افت کرده و به نظر می رسد که تحت تاثیر و در سایه دیگر ستارگان رئال قرار گرفته است. او از لحاظ ذهنی تمرکز لازم را در بازی ها ندارد."

توشاک در مورد انتقادات از آنچلوتی و احتمال جدایی او از رئال گفت:" نمی دانم چطور می توانند از آنچلوتی انتقاد کنند. عملکرد او در مجموع مثبت بوده است. فکر می کنم فلورنتینو پرز در مقطع حساسی قرار دارد و باید تصمیمی درست بگیرد."

توشاک اولین مربی ای بود که به کاسیاس در لالیگا میدان داد .او در مورد کاسیاس نیز گفت:" زمانی که به ایکر میدان دادم، مطمئن بودم او روزی به مدارج بسیار عالی خواهد رسید ولی ایکر هم مثل هر بازیکنی می داند که هیچ چیز دائمی نیست. او خیلی خوب می داند که وقتی زمان خداحافظی می رسد، باید به آن تن دهد."

دیدگاه‌ها