کد خبر : 1241886 | 31 اردیبهشت 1394 ساعت 16:17 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

خوردبین: قطعا به مرحله بعدی صعود می‌کنیم

سرپرست تیم پرسپولیس می‌گوید این تیم صددرصد به مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند.

خوردبین: قطعا به مرحله بعدی صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمود خوردبین درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: بعد از پیروزی که مقابل الهلال به دست آوردیم شرایط خوبی را داریم و تیم از نظر روحی وضعیت خوبی رسیده است.

وی افزود: پیروزی برابر الهلال برای ما فوق‌العاده مهم بود زیرا ما با کسب این نتیجه می‌توانیم با یک مساوی هم در ریاض به دور بعد صعود کنیم. در دیدار رفت الهلالی‌ها خیلی خطرناک ظاهر شدند و نشان دادند یکی از بهترین‌ تیم‌های این دوره هستند. البته با وجود خطری که داشتند اما برای کسب تساوی به تهران آمده بودند زیرا از همان دقایق ابتدایی دروازه‌بان و بازیکنان‌شان وقت‌کشی می‌کردند.

خوردبین در ادامه به اشتباهات مدافعان پرسپولیس که در بعضی از مواقع رخ می‌داد اشاره کرد و گفت: قطعا برانکو تدابیر ویژه‌ای برای رفع این نقیصه اتخاذ خواهد کرد. تیم ما تمرین‌های خوبی انجام می‌دهد و با آمادگی کامل به مصاف الهلال خواهیم رفت.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره شرایط سفر این تیم به ریاض هم گفت: مسئولان و مدیران باشگاه به دنبال پیگیری منابع مالی برای گرفتن پرواز اختصاصی هستند اما فکر می‌کنم به احتمال 90 درصد با پرواز معمولی به ریاض خواهیم رفت.

او در پاسخ به این سوال که چقدر شانس برای صعود پرسپولیس قائل هستید گفت: به امید خدا ما صددرصد از این مرحله صعود خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم فرصتی که برای ما به وجود آمده به راحتی از دست برود.

دیدگاه‌ها