کد خبر : 1241896 | 31 اردیبهشت 1394 ساعت 17:22 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی فراتر از آقا معلم است

محمدزاده: کی روش هیچ کس را جا نمی اندازد

مدافع ملی پوش سایپای کرج از کی روش بابت اینکه حتی از تیم های انتهای جدولی نیز چشم پوشی نکرده و بازیکنان چنین تیم هایی به اردوی تیم ملی راه یافتند تشکر می کند.

محمدزاده: کی روش هیچ کس را جا نمی اندازد
به گزارش "ورزش سه" وحید محمد زاده در پاسخ به این سوال که فکرش را می کرد به تیم ملی دعوت شود یا خیر گفت: از آنجایی که فصل اولی است که در لیگ برتر بازی می کنم فکرش را نمی کردم به تیم ملی دعوت شوم اما مزد بازی های خوبی که در نیم فصل دوم انجام دادم را گرفتم،خوبی مربی خارجی به خصوص آقای کی روش این است که هر کس را که خوب کار کند دعوت می کند به طوری که تا به لیست نگاه انداختم پیش خودم گفتم اقای کی روش همه بازی ها را می بیند ، او حتی از تیم های پایین جدولی یا استقلال خوزستانی که به پلی آف رفته نیز بازیکن دعوت کرده است.

او در مورد دعوت از بازیکنان جوان ادامه داد: بازیکنان جوان به دلیل انگیزه ای که دارند می توانند در کنار با تجربه ها برای تیم ملی مفید باشند و همانطور که در جام ملت ها دیدید استفاده از ترکیب جوان و با تجربه خیلی جواب داد.

این بازیکن در مورد جو اردوی تیم ملی نظرش را اینگونه بیان کرد: جو اردو خیلی خوب است و با اینکه من اولین بار است دعوت شده ام اصلا احساس غریبگی نمی کنم برخورد همه بچه ها خوب است و همچنین بزرگ تر های تیم هوای جوان ها را دارند.

ملی پوش سایپا در مورد دیدار دوستانه با تیم های بزرگ نظرش را اینگونه بیان کرد: بازیکنان در بازی های بزرگ دیده می شوند مثلا در بازی با سوئد و شیلی معلوم شد که پتانسیل تیم ما بالاست، ما می توانیم با انجام بازی های دوستانه خوب خودمان را محک بزنیم.

وقتی از محمدزاده سوال شد که چقدر احتمال می دهد حضورش در تیم ملی ادامه دار باشد پاسخ داد: اول از همه بگویم خوشحالم در لیست اولیه کی روش جا گرفتم و از نزدیک ایشان را دیدم،کار کردن با کی روش باعث افتخار است تمام تلاشم را می کنم تا در لیست نهایی سرمربی تیم ملی باشم،وظیفه من این است که خوب تمرین کنم بقیه اش به کادرفنی مربوط می شود.

محمدزاده در پایان افزود: جا دارد از باشگاه، کادر فنی و هم تیمی هایم در سایپا تشکر کنم ،باشگاه سایپا اجازه داد که جوان ها راحت پیشرفت کنند و راه را برای آن ها هموار کرد ،البته به نسبت من بازیکنانی چون ترابی و اخباری خیلی جوان تر هستند و سنشان به امید می خورد ، ولی این را بگویم که آقای جلالی و کادرشان واقعا خیلی کمکمان کردند، آقا مجید یک چیزی فرارتر از آقا معلم است، او همه جوره پای بازیکنانش ایستاد،خود من با شرایط سخت به لیگ برتر آمدم و باشگاه سایپا 200 میلیون پول رضایت نامه ام را تقبل کرد که به خاطرش خیلی ممنونم.

دیدگاه‌ها