کد خبر : 1241908 | 31 اردیبهشت 1394 ساعت 18:38 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: افتخار می‌کنم که کی‌روش مرا دعوت کرد

دروازه‌بان تیم ملی گفت: باعث افتخار من است که در این سن و سال مورد توجه مربی بزرگی چون کی‌روش قرار گرفته‌ام.

حسینی: افتخار می‌کنم که کی‌روش مرا دعوت کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سید حسین حسینی در نشست خبری پیش از آغاز تمرین عصر امروز (پنج‌شنبه) تیم ملی اظهار داشت: خوشحالم از اینکه به تیم ملی دعوت شدم و این یکی از آرزوهای من بود. افتخار می‌کنم کارلوس کی‌روش مرا به تیم ملی دعوت کرده و این مسئله نشان می‌دهد بازی‌های لیگ را به خوبی دنبال می‌کرده که امثال من را به تیم ملی دعوت کرده است. 

وی افزود: تمام سعی و تلاشم این است در تمرینات خوب کار کنم و اعتماد کادر فنی راجلب کنم تا انشاءالله دراردوهای بعدی تیم ملی هم باشم. 

دروازه‌بان تیم ملوان در پاسخ به یان سوال که آیا قصد بازگشت به استقلال را دارد یا نه، گفت: من طی دو فصلی که در استقلال زیر نظر قلعه‌نویی کار کردم تجربیات باارزش زیادی را به دست آوردم اما فرصت بازی پیدا نکردم. دروازه بان استقلال رحمتی بود و به همین دلیل بازی من نرسید. با توجه به این قضیه تصمیم گرفتم به تیمی بروم که فرصت بازی پیدا کنم. از این رو برای گذراندن دوران خدمت سربازی راهی ملوان شدم. جا دارد از اینجا ازمردم انزلی بابت حمایت‌شان از من تشکر کنم خوشحالم توانستم با درخشش به اردوی تیم ملی دعوت شوم من یک سال از خدمت سربازی‌ام مانده و یک سال دیگر این تیم خواهم بود.

دیدگاه‌ها