کد خبر : 1241916 | 31 اردیبهشت 1394 ساعت 19:02 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایران پتانسیل میزبانی رویدادهای بزرگ را دارد

رئیس شورای المپیک آسیا از پتانسیل بالای فوتبال ایران برای میزبانی رویدادهای بزرگ خبر داد.

ایران پتانسیل میزبانی رویدادهای بزرگ را دارد
به گزارش "ورزش سه" از مهر، شیخ احمد بن فهد گفت: صبح امروز پس از نشست شورای المپیک آسیا فرصتی به وجود آمد تا با وزیر ورزش ایران ملاقاتی داشته باشم. همچنین توانسته‌ام کفاشیان را دیده و از امکانات آکادمی فوتبال ایران بازدید کنم.

رئیس المپیک آسیا در پاسخ به این پرسش که آیا از ورزش ایران حمایت خواهید کرد، گفت: ما برای کمک و حمایت از ورزش ایران آمده‌ایم. خوشحالم که ورزش ایران هم در بخش آقایان و هم خانم‌ها توسعه چشمگیری داشته و اگر همین رشد به این شکل ادامه داشته باشد کمک‌های ما را در پی خواهد داشت. ورزش در ایران پتانسیل بالایی دارد. تک تک مردم ایران ورزشی هستند و روحیه ورزشی در مردم ایران موج می‌زند.

شیخ احمد در پاسخ به این پرسش که آیا ایران می‌تواند میزبان رویدادهای بزرگ بین‌المللی شود، گفت: در بخش بانوان باید ببینیم که این میزبانی در چه رشته‌ای خواهد بود اما در بخش آقایان کشور ایران پتانسیل بالایی برای میزبانی دارد.

وی افزود: ما منطقه‌ای به نام منطقه مرکزی آسیا را فعال کرده‌ایم. کفاشیان که به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا که در آن فعالیت می‌کند و من این سمت جدید را به وی تبریک می‌گویم.

دیدگاه‌ها