کد خبر : 1241948 | 31 اردیبهشت 1394 ساعت 23:58 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

دعوای ماینس و دورتموند بر سر دروازه‌بان جدید

با اینکه در پی خرید اریک دورم و آمدن توماس توخل به جای یورگن کلوپ، رابطه دوستانه بین ماینس و دورتموند عمیق‌تر هم شده بود، اما ناگهان یک اختلاف باعث تلاطم ارتباط این دو باشگاه آلمانی شد.

دعوای ماینس و دورتموند بر سر دروازه‌بان جدید
به گزارش "ورزش سه"، محافل ورزشی آلمان از علاقه بروسیا دورتموند به بازیکن ماینس با عنوان "دست‌اندازی به مجموعه تیم‌های پایه ماینس" یاد کردند. فولکر کرستینگ ،مدیر این مجموعه، با تایید این مطلب گفت:" بعد از برگزاری یک تورنمنت در شهر دویسبورگ متوجه شدیم که علی‌رغم آنکه برخی بازیکنان ما قراردادشان هنوز مدت زیادی اعتبار داشت، اما بعضی‌ها شخصا با آنها وارد مذاکره شده‌اند. من تا آن روز یک چنین وقاحتی را هیچوقت مشاهده نکرده بودم. الان هم به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شکایت کرده‌ام."
"بیلد" نوشت منظور کرستینگ دروازه‌بان تیم ملی زیر 16 ساله‌های آلمان است. لنارت گریل سه سال دیگر با ماینس قرارداد دارد، اما ظاهرا دورتموند با وی تماس گرفته و حتی به توافق نهایی دست پیدا کرده است. با این حال مسئولان دورتموند اعلام کردند این ماجرا تنها یک سوءتفاهم بوده است و آنها جهت شفاف شدن مسئله امروز با مسئولان ماینس صحبت کرده‌اند.
لازم به ذکر است باشگاه‌های آلمان اجازه دارند فقط شش ماه قبل از پایان قرارداد بازیکنان تیم‌های پایه برای جذب آنها وارد عمل شوند.

دیدگاه‌ها