کد خبر : 1241986 | 01 خرداد 1394 ساعت 12:25 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

روشن:باشگاه‌مقصر غیبت‌بازیکنان در مراسم است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مقصر اصلی غیبت بازیکنان استقلال در مراسم سالگرد ناصر حجازی باشگاه است.

روشن:باشگاه‌مقصر غیبت‌بازیکنان در مراسم است
به گزارش "ورزش سه" از فارس، حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال در مراسم سالگرد ناصر حجازی در واکنش به این سؤال که 4 سال از درگذشت ناصر حجازی می‌گذرد اما امروز شاهدیم که هواداران زیادی در این مراسم حضور دارند، دلیل این همه محبوبیت چیست، اظهار داشت:‌ این چیزها را آنهایی که او را اذیت می‌کردند باید بگویند که بعد از 4 سال از درگذشت ناصر حجازی این همه هوادار در این مراسم حضور دارند. ناصر چند سال است که از این دنیا رفته اما من هیچ وقت حس نکردم او پیش ما نیست. خدا این مردم را حفظ کند. از همه آنها تشکر می‌کنم. شرمنده‌ام که به این دوستان رسیدگی نمی‌شود. ما باید جایگاهی را در باشگاه و مجمع داشته باشیم که این دوستان حرف‌هایی را که دارند بزنند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا از بازیکنان فعلی باشگاه استقلال به تعداد انگشتان دست هم در مراسم سالگرد ناصر حجازی حضور ندارند، گفت: این نفرات مقصر نیستند، آن‌ها از مکتب استقلال و ناصر نیستند و ما نمی‌توانیم از آنها خرده بگیریم،‌ اما شاگردان جدید و قدیم ناصر آمده‌اند. ما باید دست این نفرات را ببوسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه مقصر است که امروز بازیکنان کمی از استقلال امروز در این مراسم حضور دارند. آنها باید برنامه‌ریزی می‌کردند نه مردم. به هرحال مردم ناصر را دوست دارند که امروز در مراسم شرکت کرده‌اند.

دیدگاه‌ها