کد خبر : 1241993 | 01 خرداد 1394 ساعت 12:47 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

ساختار باشگاه استقلال باید عوض شود

حجازی: جای خالی پدرم هیچ وقت پر نمی‌شود

پسر مرحوم ناصر حجازی گفت: جای خالی پدرم هیچ وقت پر نمی‌شود و این خلأ همیشه در زندگی من وجود خواهد داشت.

حجازی: جای خالی پدرم هیچ وقت پر نمی‌شود
به گزارش "ورزش سه" از فارس، آتیلا حجازی در چهارمین سالگرد پدرش ناصر حجازی اظهار داشت: ابتدا از همه مردم تشکر می‌کنم که از تهران و شهرستان‌ها خود را به بهشت زهرا رساندند تا در مراسم چهارمین سالگرد پدرم حضور پیدا کنم.

وی ادامه داد: سالگرد پدرم روز دوم خرداد است اما چون خیلی از مردم می‌خواستند در این مراسم شرکت کنند ما یک روز زودتر و در روز جمعه این مراسم را برگزار کردیم، خوشحالم که مردم هنوز لطف دارند و این موضوع خیلی برای من ارزشمند است به خوبی می‌دانم مردم وظیفه‌ای برای شرکت در این مراسم ندارند و تنها به خاطر لطفشان است که به اینجا می‌آیند.

آتیلا حجازی با بیان اینکه جای خالی پدرم هیچگاه پر نمی‌شود، ادامه داد: مطمئن باشید همیشه این خلأ در زندگی من وجود خواهد داشت. پدرم زبان خاصی داشت و از کسی نمی‌ترسید و همین موضوع باعث شد تا ماندگار شود. پدرم محافظه‌کار نبود و اگر قرار بود با ترس صحبت کند و از کسی طرفداری کند مطمئن باشید به جاهای بالاتری می‌رسید اما وی هیچ وقت به فکر خودش نبود.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط این باشگاه تصریح کرد: ساختار استقلال از بالا تا پائین باید تغییر کند و کلاً عوض شود، من نمی‌گویم فقط هیأت مدیره، سرمربی، بازیکنان یا هواداران مقصر هستند. به نظر من هرکسی از فرهاد مجیدی وعلیرضا منصوریان گرفته تا پرویز مظلومی که می‌خواهند سال آینده هدایت این تیم را برعهده بگیرند باید یک دگرگونی در این تیم ایجاد کنند. امیدوارم سال آینده بتوانیم استقلال واقعی را ببینیم.

دیدگاه‌ها