کد خبر : 1241996 | 01 خرداد 1394 ساعت 12:54 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

حجازی به حقش نرسید

کاظمی: یکشنبه تکلیف راه‌آهن معلوم می‌شود

سرمربی راه‌آهن تهران می‌گوید خیلی‌ها می‌خواستند ناصر حجازی را به زمین بزنند اما او به خاطر شخصیت بزرگش به زمین نخورد.

کاظمی: یکشنبه تکلیف راه‌آهن معلوم می‌شود
به گزارش "ورزش سه" از ایسنا‌، فرهاد کاظمی در حاشیه مراسم چهارمین سالگرد درگذشت "ناصر حجازی" درباره آن مرحوم اظها‌ر کرد: ناصر حجازی سال‌ها برای فو‌تبا‌ل ایران زحمت کشید و من با او خاطرات خیلی خوبی داشتم. آن مرحوم به لحاظ شخصیتی و اخلاقی از بزرگان ما بود که متاسفانه به حقش نرسید. خیلی‌ها می‌خواستند حجازی را به زمین بزنند ولی او آن قدر بزرگ بود که هیچگاه به زمین نخورد. معتقدم که حجازی زنده است و هنوز نمرده. حضور این جمعیت علاقمند به او این مساله را اثبات می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم در راه‌آهن حضور دارد یا نه، گفت: فعلا لیگ تمام شده و چیزی مشخص نیست. یکشنبه با دادستانی محترم جلسه‌ای داریم تا ببینیم تکلیف باشگاه چه می‌شود. آن وقت می‌توانیم در باره این که سال بعد هستیم یا نه صحبت کنیم.

سرمربی راه‌آهن تهران درباره حواشی به وجود آمده بر سر موتومبا و این که پیکانی‌ها به دلیل تغییر نتیجه‌شان با تیم راه‌آهن هستند، عنوان کرد: اگر ایرادی هم بوده متوجه فدراسیون فو‌تبا‌ل ترکیه است و آنها مقصر هستند. در ضمن وقتی فدراسیون فو‌تبا‌ل به ما اعلام کرده که این بازیکن نباید بازی کند، ما او را تنبیه کردیم و بازی ندادیم ولی قبلش که ما در جریان چیزی نبودیم، طبیعی است که او بازی کرده باشد. امیدوارم در نهایت تصمیم گرفته شود که ما متضرر نشویم.

دیدگاه‌ها