کد خبر : 1241997 | 01 خرداد 1394 ساعت 12:58 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

به سپاهان و اصفهان تهمت زدند

عقیلی:خدا از کسانی‌که‌آبروی‌کرانچار را بردند‌ نگذرد

مدافع سپاهان گفت: موفقیت‌های ما فقط مربوط به ایران نیست تیم های آسیایی همیشه به نیکی از سپاهان یاد می‌کنند و از لحاظ کیفیت به سپاهان بیشتر از استقلال و پرسپولیس احترام می‌گذارند. در این ماجرا آبروی باشگاه سپاهان و یک شهر در میان بوده است و این اتفاقات تهمت به سپاهان و اصفهان بود.

عقیلی:خدا از کسانی‌که‌آبروی‌کرانچار را بردند‌ نگذرد
به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایمنا، هادی عقیلی که به بهانه قهرمانی تیم فوتبال سپاهان میهمان برنامه "زنده رود" بود از شروع فعالیتش در فوتبال تا قهرمانی سپاهان صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

در رده سنی نوجوانان اصلاً بازی نکردم
اولین باری که خواستم در تیم مدرسه بازی کنم چون قدم نسبت به هم کلاسی‌هایم کوتاه بود خط خوردم. جزو معدود بازیکنان ایران هستم که در رده سنی نوجوانان اصلا بازی نکردم و در این سال‌ها با بزرگ‌ترها در زمین‌های خاکی بازی می‌کردم.

هدف ژاپنی‌ها قهرمانی در جام جهانی است نه فقط حضور در آن
ژاپنی ها تلاش زیادی برای پیشرفت در فوتبال کردند. رسانه می‌تواند مردم را به سمت خوشبختی و خوبی و یا بدی ببرد. ژاپنی‌ها از رسانه‌ها به خوبی استفاده کردند. آنها با ساختن کارتون فوتبالیست‌ها این حس را در جوانان خود ایجاد کردند که می‌توانند در فوتبال موفق باشند. استادیوم‌های آنها همه متعلق به بیسبال بود اما با ایجاد جو فوتبال در این کشور این استادیوم‌ها تبدیل به استادیوم فوتبال شده است. هدف آنها قهرمانی در جام جهانی است و می‌بینیم که هر دوره در جام جهانی شرکت می‌کنند و عملکرد خوبی دارند نه مثل ما که هدفمان رفتن به جام جهانی است.

خدا از کسانی که آبروی کرانچار را بردند نگذرد
باید قهرمانی سپاهان را به یک نفر خاص تبریک بگویم. ابتدا باید به زلاتکو کرانچار تبریک بگویم چون خمیر مایه این قهرمانی را او ایجاد کرد، خدا از کسانی که آبروی او را در ایران بردند نگذرد.

دروغ مشابه را چند سال پیش به سپاهان گفتند
سالی که سپاهان در دقیقه ۹۷ به پرسپولیس باخت اتفاق مشابه امسال رخ داد. پیش از آن ما در اصفهان با نفت بازی داشتیم و پرسپولیس با صبا بازی داشت. یک بر صفر جلو بودیم و از روی نیمکت به ما گفتند پرسپولیس باخته است. اما فرشاد بهادرانی از روی نیمکت گفت دروغ می‌گویند و پرسپولیس چهار بر یک برده است.

پیش بینی می‌کردیم که نفت و تراکتور مساوی شود
با سایپا که بازی می‌کردیم باورمان نمی‌شد. می‌گفتیم قهرمان شدیم یا نه؟ تماشاگران شادی می کردند اما ما نمی‌دانستیم چه اتفاقی افتاده. وسط نیمه فهمیده بودیم که تراکتورسازی گل دوم را زده، امید داشتیم که بازی مساوی شود، می‌دانستیم که امکان این اتفاق هست اما سه بر سه را پیش بینی نمی‌کردیم.

برای ما مهم بود که سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم
برنامه نود این بازی را به خوبی آنالیز کرد. نیمکت نفت می‌دانستند که بازی دو بر صفر به سود سپاهان است. در طول رقابت به بچه ها می‌گفتیم بازی تبریز برای ما مهم نیست. چون مهم بود که مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا برویم، بنابراین دومی ما قطعی بود و باید این جایگاه را حفظ می کردیم. این سه دقیقه پایانی برای ما سه ساعت گذشت. شمارش تماشاگران را شنیدیم و خوشحالی آنها را دیدیم و مطمئن شدیم که قهرمان ما هستیم.

به سپاهان و اصفهان تهمت زدند
باید دفاع کنم از تیم خودمان. مصاحبه ای از بازیکنان نفت دیدیم که گفتند چرا سپاهان قهرمان شود؟! سپاهان اولین بارش نبوده و قرار نیست آخرین بارش باشد. آنها می‌توانستند به راحتی ببرند و قهرمان شوند. حالا یک نفر یک آمار اشتباه داده است. این باعث شد که همه این اتفاقات را به گردن سپاهان بیندازند.

چطور می‌شود که زحمات چندین ساله این تیم را زیر سوال می‌برند؟
موفقیت‌های ما فقط مربوط به ایران نیست تیم های آسیایی همیشه به نیکی از سپاهان یاد می کنند و از لحاظ کیفیت به سپاهان بیشتر از استقلال و پرسپولیس احترام می گذارند. در این ماجرا آبروی باشگاه سپاهان و یک شهر در میان بوده است و این اتفاقات تهمت به سپاهان و اصفهان بود.

دیدگاه‌ها