کد خبر : 1242013 | 01 خرداد 1394 ساعت 14:01 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقات تبریز داغ دل مان را تازه می کنند

حمدی نژاد: بردیم تا کمی آرام بگیریم

مدافع نفت تهران هنوز از عدم قهرمانی شان در تبریز ناراحت است و می گوید هر بار که حرفی در مورد آن شب می شنود یا صحنه ای را می بینند داغ دلش تازه می شود.

حمدی نژاد: بردیم تا کمی آرام بگیریم
به گزارش "ورزش سه"، وحید حمدی نژاد در مورد پیروزی برابر الاهلی عربستان گفت: بازی که سخت بود اما بچه ها خیلی خوب کار کردند و فراتر از انتظار کار کردند. ما می توانستیم با اختلاف 2، 3 حریف را شکست دهیم اما جای شکرش باقی است که گل نخوردیم و بردیم. حریف موقعیت خاصی روی دروازه ما ایجاد نکرد اما ما هم قسم شده بودیم حالا که نتوانستیم در تبریز قهرمان شویم، حداقل در آسیا به دور بعد صعود کنیم تا آن اتفاقات کمی به فراموشی سپرده شود. بچه های ما عالی کار کردند، به همه فوتبال ایران تبریک می گویم.

او در مورد بازی برگشتشان با الاهلی گفت: بالاخره هر تیمی تمام تلاشش را می کند که از امتیاز میزبانی اش استفاده کند، ما هم نماینده تیم ایران هستیم، ایرانی که در جام جهانی و جام ملت ها حاضر بود و همیشه بازی قابل قبولی را مقابل عرب ها به نمایش گذاشته. در عربستان فوتبالی را ارائه خواهیم داد که همه تماشاگران الاهلی لذت ببرند و هم ملت ایران.

وقتی از مدافع نفت تهران سوال شد عدم قهرمانی شان در تبریز را فراموش کرده اند یا خیر پاسخ داد: راستش فراموش نکرده ایم، نود هم که دوباره آن صحنه ها را نشان داد داغ دلمان تازه شد و به این فکر کردیم که چطور قهرمانی را از دست دادیم. حتی در لحظات پایانی بازی ما فشار می آوردیم که گل بزنیم. 3، 4 موقعیت مان تبدیل به گل نشد و آه و حسرت از نهادمان بلند شد. آن اتفاقات دیگر تمام شده و باید خودمان را پیدا کنیم.

این بازیکن در همین باره ادامه داد: تنها چیزی که الان ما را ناراحت می کند این است که اخبار را که دنبال می کنیم همه حرف از عدم قهرمانی تراکتور می زنند در حالی که آنها 10 نفره بودند و امکان داشت هر آن تیم ما به گل برسد. هم می گویند حق تراکتور خورده شد کسی درباره حق خوری از تیم ما حرف نمی زند و من این را درک نمی کنم. از مطبوعات خواهش می کنم که اگر شده کمی هم به تیم نفت اهمیت بدهند.

در حالی که صحبت از برگزاری مجدد بازی به میان آمده حمدی نژاد در این باره افزود: من فکر نمی کنم چنین چیزی باشد. چنین قضیه ای را تنها یک بار در لیگ اسپانیا دیده ام وگرنه چنین مسائلی در فوتبال ایران صحت ندارد و انجام شدنی نیست. کسانی که چنین صحبت هایی را انجام می دهند بدانند که چیزی عایدشان نمی شود.

دیدگاه‌ها