کد خبر : 1242015 | 01 خرداد 1394 ساعت 14:08 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایران با تمام قوا تمرین کرد

تیم ملی والیبال کشورمان آخرین تمرین سه ساعته خود پیش از آخرین مسابقات دوگانه دوستانه با چک را با تمامی بازیکنان حاضر در اردو برگزار کرد.

ایران با تمام قوا تمرین کرد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان که خود را برای حضوری شایسته در بیست و ششمین دوره لیگ جهانی آماده می کند پس برگزاری اولین  مرحله تدارکاتی و برون مرزی خود در فنلاند و برگزاری سه دیدار دوستانه، دومین اردوی برون مرزی و آخرین مرحله اردوی آمادگی خود را از روز یکشنبه در جمهوری چک آغاز کرد.

ملی پوشان کشورمان پس از استراحتی یک روزه تمرینات خود را از روز سه شنبه آغاز کردند و زیر نظر کواچ و دستیارانش صبح ها به کار با وزنه و عصرها به تمرین با توپ که معمولا 150 دقیقه به طول می انجامید پرداختند. بازیکنان پس از تمرین با وجود خستگی زیاد، از این خستگی و نزدیک شدن به مرز آمادگی احساس رضایت می کردند.

شهرام محمودی پشت خط زن تیم ملی که در اردوی فنلاند به صورت اختصاصی زیر نظر دکتر افروزی تمرین می کرد، در این اردو با دیگر بازیکنان در تمرینات تیمی شرکت می کرد و روز به روز به حداکثر آمادگی خود نزدیک تر می شود.

امیر غفور دیگر پشت خط زن تیم ملی کشورمان نیز در اردوی فنلاند در هر سه بازی به میدان رفت و تا حدودی به مرز آمادگی خود نزدیک تر شد، در تمرینات تیم ملی در چک توانست به 80 در صد آمادگی خود برسد.

عادل غلامی هم که در اردوی فنلاند از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد، در اردوی چک با تیم به تمرین پرداخت و درچند جلسه آخر همراه دیگر بازیکنان تمرین کرد.

از طرفی هم مصطفی شریفات و فرهاد پیروت پور هم در اردوی چک به جمع اردونشینان پیوستند و باتوجه به اینکه در تهران در تیم ب تمرین می کردند، از امادگی خوبی برخوردار بودند و به سرعت با بازیکنان دیگر هماهنگ شدند.

مردان والیبال ایران عصر امروز پنجشنبه 31 اردیبهشت در تمرینی سه ساعته و نفس گیر به کار با توپ پرداختند. در این تمرین که از جدیت و سختی همیشگی برخوردار بود همه شانزده بازیکن حاضر در اردو با هم تمرین کردند و خوشبختانه مشکلی جدی از نظر مصدومیت در بازیکنان مشهود نبود و همه بازیکنان با تمام توان با هم تمرین کردند. در پایان تمرین باز هم بوبان به دریافت کننده ها و لیبروها دستور تمرین سرویس و دریافت داد.

ملی پوشان کشورمان صبح فردا(جمعه) در تمرینی سبک به مرور تاکتیک های تیمی خواهند پرداخت و عصر جمعه یکم خرداد ماه نخستین دیدار دوستانه خود را مقابل چک برگزار می کنند و روز شنبه برای دومین بار در دیداری دوستانه به مصاف این تیم خواهند رفت.

بدین ترتیب تیم ایران پس از برگزاری دو اردوی یک هفته ای (جمعا دو هفته) و پنج دیدار دوستانه صبح روز یکشنبه سوم خرداد پراگ را به مقصد لس آنجلس امریکا ترک خواهد کرد و با توجه به اختلاف ساعت پس از سفری 18 ساعته در همان روز یکشنبه وارد لس آنجلس خواهد شد.

دیدگاه‌ها