کد خبر : 1242021 | 01 خرداد 1394 ساعت 15:04 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

اولویت اولم برای فصل آینده پرسپولیس است

نوری: تا پای جان برابر الهلال مقاومت می‌کنیم

کاپیتان پرسپولیس امیدوار است تیمش با کسب نتیجه مناسب برابر الهلال در دیدار برگشت، جواز حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا را دریافت کند.

نوری: تا پای جان برابر الهلال مقاومت می‌کنیم
محمد نوری در گفتگو با "ورزش سه"، درباره نتیجه رفت برابر الهلال و امیدواری‌های آنها برای کسب نتیجه در ریاض صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

وی درباره نتیجه به دست آمده در دیدار رفت برابر الهلال با تقدیر از حضور هواداران تیمش گفت: ما در دیدار رفت مدیون هواداران هستیم.خیلی لطف کردند و کار را برای ما راحت کردند. بازیکنان هم به خاطر دل همین هواداران توانستند سنگ تمام بگذارند و بازی را ببرند.

کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: اکنون نیمی از راه را رفته‌ایم و در ریاض نیاز به این داریم تا نتیجه خوبی کسب کنیم و به جمع هشت تیم راه یابیم و افتخاری برای فوتبال ایران و خصوصا باشگاه پرسپولیس کسب کنیم.

نوری درباره اینکه یک گل می‌تواند پشتوانه خوبی برای این تیم در دیدار برگشت باشد یا خیر گفت: مطمئنا نمی‌تواند نتیجه خوبی باشد اما مهم این است که ما از حریف جلو هستیم و شرایط بهتری داریم. می‌توانیم از تک گل‌مان حفاظت کنیم و در ضدحملات نیز اگر موفق به گلزنی شویم کار را به سود خودمان می‌کنیم. چون در این صورت آنها باید سه گل بزنند که خیلی بعید به نظر می‌رسد.

وی افزود: بازیکنان تیم از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارند و این مساله کمک زیادی به ما در دیدار برابر الهلال خواهد کرد.

شماره 14 پرسپولیس درباره قدرت حریف‌شان گفت: به نظرم قوی‌ترین تیم آسیا و قوی‌ترین تیمی بود که در این مدت با آنها بازی کردیم. تیمی خوب و کاملا تاکتیکی که پرسپولیس را در همین بازی رفت هم اذیت کرد. فوق العاده قوی بودند و جان ما را گرفتند. امیدوارم با یک ریکاوری خوب برای دیدار برگشت آماده شویم و نتیجه مناسب را کسب کنیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره حضور هواداران تیمش در این چند دیدار اخیرشان در آسیا گفت: پرسپولیس نشان داد پرطرفدارترین تیم آسیا است و این نشان می‌دهد تیم بزرگی هستیم و من تبریک می‌گویم به همه هواداران تیمم و باید بگویم هر چه داریم از حضور و حمایت آنهاست.

نوری درباره شانس صعود تیمش به جمع هشت تیم آسیا نیز گفت: ما تنها قولی که می‌توانیم به آنها بدهیم این است که با تمام وجود و جان‌مان در دیدار برگشت حاضر خواهیم شد و تا دقیقه 90 مبارزه خواهیم کرد. همانطور که در دیدار رفت موفق شدیم در دقیقه 94 گل بزنیم آنجا سوای هر نتیجه‌ای تا آخرین لحظه مبارزه خواهیم کرد.

کاپیتان پرسپولیس که قراردادش در پایان این فصل به پایان خواهید رسید درباره شرایطش برای ادامه همکاری با سرخ‌پوشان گفت: اولویت همیشگی من در فوتبال ایران مطمئنا پرسپولیس خواهد بود و باید دید در فصل آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد و امیدوارم بتوانم در خدمت پرسپولیس باشم.

دیدگاه‌ها