کد خبر : 1242023 | 01 خرداد 1394 ساعت 14:25 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین رئال

آخرین تمرین رئال مادرید زیر نظر آنچلوتی؟

فردا هفته پایانی رقابت های لالیگا برگزار خواهد شد و دیدار رئال مادرید و ختافه، بخاطر تاثیر نداشتن در صعود یا سقوط هیچ تیمی، زودتر از دیدارهای دیگر برگزار می شود.

آخرین تمرین رئال مادرید زیر نظر آنچلوتی؟
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که هفته گذشته با وجود برتری 4-1 در خانه اسپانیول، به واسطه پیروزی بارسا برابر اتلتیکو و مسجل شدن قهرمانی این تیم، به نوعی فصل برایش به اتمام رسید، فردا در برنابئو و در دیداری تشریفاتی، به مصاف ختافه خواهد رفت.

تنها نکته مهم برای رئالی ها، تعداد گل های کریستیانو رونالدو در پایان فصل است. او هم اکنون با 45 گل، بالاتر از مسی 41 گله در صدر جدول گلزنان قرار دارد و برای هواداران رئال مهم است که در فصلی بدون جام، حداقل رونالدو عنوان آقای گلی را از آن خود کند.

تمرین امروز رئال نیز زیر نظر آنچلوتی و با حضور 19 بازیکن برگزار شد. 18 بازیکن تیم اول، بعلاوه اودگارد از تیم دوم که احتمال حضور او در بازی فردا بسیار زیاد است. این اولین بازی ستاره 16 ساله نروژی برای تیم اول رئال خواهد بود.

راموس، خدیرا، مودریچ، بنزما و کوئنترائو در سالن بدنسازی حضور داشتند و بطور حتم بازی فردا که آخرین بازی فصل رئال است را از دست خواهند داد. دیداری که می تواند آخرین حضور آنچلوتی روی نیمکت کهکشانی ها نیز باشد.

دیدگاه‌ها