کد خبر : 1242031 | 01 خرداد 1394 ساعت 15:46 | 55K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با مارکا

هشدار فرناندو یورنته به بارسلونا

فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی یوونتوس، به پیروزی تیمش بر بارسلونا و قهرمانی در چمپیونزلیگ امیدوار است.

هشدار فرناندو یورنته به بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، یورنته که دومین فصل حضورش در یوونتوس را سپری می کند، فصل گذشته با این تیم قهرمانی ایتالیا را تجربه کرد و در فصل جاری نیز تا بدینجا موفق به کسب دو عنوان قهرمانی سری آ و نیز کوپا ایتالیا شده است. یوونتوس 16 خرداد نیز در برلین، فینال لیگ قهرمانان را مقابل بارسا برگزار خواهد کرد.

یورنته که با مارکا گفتگو می کرد، در مورد فصل موفقیت آمیز یوونتوس گفت:" واقعیت این است که باور نمی کردیم که فصل به این اندازه برای ما خوب پیش برود. هدف اول ما تکرار عنوان قهرمانی سری آ بود. عنوانی که در سه سال گذشته کسب کرده بودیم. به اینکه شانس کسب سه گانه را داشته باشیم، فکر نمی کردیم. حالا که جام حذفی و لیگ را فتح کرده ایم، بیش از همیشه به قهرمانی اروپا امیدوار شده ایم.
تنها نقطه منفی کارنامه یووه در این فصل، از دست دادن سوپرجام ایتالیا مقابل ناپولی بود. در مجموع یک فصل باورنکردنی را تا بدینجا پشت سر گذاشته ایم.

همه دنیا فکر می کنند که بارسا شانس اول قهرمانی اروپاست اما این مساله به نفع ما خواهد شد. بارسا بی شک شانس بیشتری از ما در فینال خواهد داشت ولی در فوتبال، همیشه تیم بهتر برنده نمی شود و این را ما پیش از این نیز ثابت کرده ایم. این یک مزیت است که تنها یک بار با بارسلونا روبرو می شویم و بازی رفت و برگشتی در کار نیست. امیدوارم با شکست بارسا بتوانیم سه گانه را به دست بیاوریم."

دیدگاه‌ها