کد خبر : 1242033 | 01 خرداد 1394 ساعت 15:45 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

الهلالی‌ها قول همکاری داده‌اند

نژاد فلاح: تلاش‌ می کنیم چارتر بگیریم

موضوع سفر پرسپولیسی‌ها به ریاض برای برگزاری دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به چالشی بزرگ برای این تیم تبدیل شده و مسوولان تیم به دنبال راهی هستند تا برای تیم‌شان چارتر تهیه کنند.

نژاد فلاح: تلاش‌ می کنیم چارتر بگیریم
محمدحسین نژادفلاح در این باره به "ورزش سه"، گفت: تمام تلاش ما این است تا سفری بدون دغدغه برای بازیکنان و کادرفنی تدارک ببینیم. به خوبی به اهمیت این بازی واقف هستیم و نمی‌خواهیم بازیکنان دچار خستگی شوند و با شرایط خوبی وارد بازی نشوند.

وی ادامه داد: تلاش ما ادامه دارد و با چند شرکت هواپیمایی هم در این رابطه وارد مذاکره شده‌ایم و تا فردا تکلیف مشخص خواهد شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره ممنوع‌الخروجی سه بازیکن این تیم به دلیل مشکلات مالیاتی گفت: جلسات خوبی در این رابطه داشته‌ایم و مشکل محمد نوری، علیرضا نورمحمدی و حمید علی‌عسگری تا فردا کاملا حل خواهد شد و این سه بازیکن ارزشمند را هم در اختیار خواهیم داشت.

نژادفلاح در ادامه درباره راهکار این باشگاه برای مشکلات روانی احتمالی توسط باشگاه عربستانی گفت: امیدواریم چنین اتفاقی نیفتد. ما جلسه خوبی با مسوولان باشگاه الهلال در این رابطه داشتیم و در حضور ایشان از مسوولان النصر بابت میزبانی خوب‌شان تشکر کردیم. آنها نیز قول مساعد داده‌اند تا جایی که از دست‌شان بربیاید همکاری لازم را با باشگاه پرسپولیس به عمل بیاورند و امیدوارم بازیکنان و کادرفنی سفر خوبی به ریاض داشته باشند.

دیدگاه‌ها