کد خبر : 1242035 | 01 خرداد 1394 ساعت 15:11 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

آنچلوتی : به جدایی از رئال فکر نمی کنم

رئال مادرید فردا آخرین بازی فصل خود را در سانتیاگو برنابئو مقابل ختافه برگزار خواهد کرد. دیداری تشریفاتی که ممکن است آخرین حضور آنچلوتی روی نیمکت مربیگری رئال نیز باشد.

آنچلوتی : به جدایی از رئال فکر نمی کنم
به گزارش "ورزش سه"، پس از یک فصل بدون جام برای آنچلوتی و رئال مادرید، منابع اسپانیایی شانس ادامه کار این سرمربی ایتالیایی به عنوان سرمربی رئال را بسیار اندک می دانند. شایعات از آمدن رافا بنیتس حکایت دارند.

کارلتو که در نشست خبری بازی با ختافه شرکت کرده بود به خبرنگاران گفت:"

جدایی از رئال مادرید


تا این لحظه نه من با باشگاه صحبت کرده ام و نه کسی از باشگاه با من در مورد آینده صحبت کرده است. یکشنبه یا دوشنبه در این مورد گفتگو خواهیم کرد. تا زمانی که باشگاه حکم به برکناری من ندهد، من سرمربی رئال هستم. دوست دارم و میل شخصی من این است که در رئال مادرید بمانم اما اگر اینگونه نشود کار من پس از دو سال با رئال به اتمام خواهد رسید.

بدون دستیاران به کارتان ادامه خواهید داد؟

من با بهترین دستیاران به رئال آمدم و به آنها اطمینان کامل دارم. هر افتخاری که کسب کرده ام متعلق به آنها نیز است.بهترین بدنساز و مربی دروازه بان های دنیا را در اختیار دارم.

شایعات در مورد جانشینان شما


در دنیای فوتبال، تغییر سرمربی در همه تیم ها اتفاق می افتد. اگر کسی در این مورد تعجب کند، شگفت زده خواهم شد. هر کسی شخصیت خود را دارد. از اینکه نام هایی چون بنیتس و دیگران مطرح شده اند ناراحت نمی شوم. در فوتبال اینگونه مسائل طبیعی است.

وضعیت بدنی تیم

نسبت به فصل گذشته تا بدینجا وضعیت بدنی بازیکنان بهتر بوده اما در ماه فوریه با بحران مصدومیت بازیکنان مهمی چون راموس، خامس و مودریچ روبرو بودیم. پس از آن، تیم مشکل چندانی نداشته است.

از بین رفتن اعتماد پرز به شما

همیشه بهترین رابطه را با فلورنتینو پرز (رئیس باشگاه رئال مادرید) داشته ام ولی الان او باید تصمیم بسیار مهمی بگیرد. در این دو سال، هرگز رابطه ما دستخوش تغییر نشد. حتی اگر او مرا برکنار کند، بازهم ارتباط خوب ما حفظ خواهد شد. اگر حکم به ابقای من بدهد که خوشحال خواهم شد؛ چرا که دوست دارم به کارم در رئال ادامه دهم. اگر هم بروم، با خاطره دو سال فوق العاده خوب رئال را ترک خواهم کرد..

پایان غم انگیز با رئال

لحظات شاد و غم انگیزی در رئال داشته ام اما به کمک بازیکنان، سال گذشته بهترین مقطع تاریخ باشگاه را رقم زدیم اما حالا وضعیت متفاوت شده است.فوتبال همین است؛ و در آن از این اتفاقات می افتند.

رونالدو

تعداد گل های او از دستم دررفته. او بیشترین تلاش را برای تیمش در طول فصل داشت و دیگر بیش از این نمی توانم چیزی از او بخواهم.

چه حسی دارید؟ ابقا می شوید یا برکنار؟

حسم می گوید که در رئال می مانم.تیم در حال پیشرفت است. علاقه دارم که بمانم؛ چرا که این باشگاه و هوادارانش را دوست دارم. البته انتقادات را به عنوان یک مربی حرفه ای درک می کنم.

اگر بمانید چه تغییراتی را صورت خواهید داد؟

الان مشکل است در این مورد اظهارنظر کنم؛ چرا که باید بنشینیم و فصل را آنالیز کنیم. یکسری جزئیات را باید تغییر دهیم. فلسفه من در رئال فلسفه درستی است اما نظرات در مورد عملکرد ما متفاوت است.

حمایت بازیکنان از شما

از همه بازیکنانم تشکر می کنم. ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر داریم ولی این تصمیمی است که بر عهده باشگاه است.

انتقادات رسانه ای غیرمنصفانه

در اسپانیا همه دوست دارند از فوتبال و مربیگری حرف بزنند. انتقادات خوب و بد، همزمان وجود دارند. هر کسی هر طور که دوست دارد در مورد عملکرد یک تیم و یک مربی نتیجه گیری می کند.

دیدگاه‌ها