کد خبر : 1242037 | 01 خرداد 1394 ساعت 15:30 | 151K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو ارزان‌ترین مربی تاریخ پرسپولیس

فتح استقلال و الهلال با 10هزار دلار!

برانکو ایوانکوویچ در حالی به عنوان سرمربی این تیم در تلاش است به همراه سرخ‌پوشان به موفقیت برسد که پرسپولیس در حال حاضر از مشکلات مالی فراوانی رنج می‌برند.

فتح استقلال و الهلال با 10هزار دلار!
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رسانه‌ها در ابتدای حضور برانکو ایوانکوویچ در ایران و پذیرفتن سمت سرمربی‌گری این تیم از او به عنوان یکی از گران‌ترین مربیان لیگ برتر نام می‌بردند.

این در حالی است که بعد از حضور برانکو در ایران و جدی شدن حضور پرسپولیس در مزایده این تیم عملا در مشکلات مالی غرق شد و سبب شد او و کادرفنی‌اش از دریافت مالی محروم بمانند.

برانکو که در این مدت موفق شده از تیم ناکام پرسپولیس چهر‌ه‌ای متفاوت و در عین حال با شخصیت بسازد در حال حاضر به همراه کادرفنی‌اش کمتر از 5هزار دلار دریافت کرده است. کسانی هم که از نزدیک در تمرینات این تیم شرکت کرده اند با نکته‌ای جالب توجه مواجه شده‌اند و آن مربوط به رفت و آمد او به همراه کادرفنی‌اش است. یک دستگاه خودرو ون این روزها وظیفه انتقال سرمربی کروات تیم پرسپولیس را به محل تمرینات و استادیوم را برعهده دارد و برانکو تا به امروز تلاش داشته با درک موقعیت تیمش از ابراز نارضایتی بابت این مسائل خودداری کند.

وقتی با برانکو در این زمینه صحبت می کنیم کوچکترین شکایتی به زبان نمی آورد و ابراز امیدواری می کند با حل بحران مالکیت پرسپولیس موضوع دستمزد او نیز حل و فصل بشود.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که قبلا هم در ایران حضور داشته متوجه لزوم حفظ آرامش مجموعه پرسپولیس در روزهای باقی مانده هست والا مسائلی که او در این دوره کاری در ایران دیده به اندازه کافی جای شکایت و گلایه برایش باقی می گذارد اما برانکو فعلا توجهی به این مسائل ندارد.
او که امروز تمرین تیمش را تعطیل کرده تا به بازیکنان استراحت بدهد مشغول آنالیز الهلال و اتخاذ یک شیوه مناسب برای حفظ پیروزی یک گله در دیدار رفت است. بازی برگشت برابر الهلال مهمترین دیدار این فصل قرمزپوشان است.

دیدگاه‌ها